Mine produkter
Hjælp
DSNCBOD
CONTRIBUTOR **

Er systemet nede igen?

af DSNCBOD

Har siddet og arbejdet i det, og nu får jeg grå skærm og besked om at Visma nægter adgang. Samme besked fik jeg også fredag da systemet/server gik ned.

12SVAR12
Randstad-løn
CONTRIBUTOR **

af Randstad-løn

Hej VISMA

Vi har startet et job kl. 12.20 i dag og den hænger stadigvæk. Jeg har kontaktet jer flere gange og fået at vide at alt kører ? Dette er en for kørsel, altså skal vi køre tilbage og frem igen. Så med det tempo her når vi ikke deadline i morgen. Vi har disp. på fredag.

Kundeforhold 1699, hovedjob 56750.

Hilsen Puk

Bobby Farid
VISMA

af Bobby Farid

Hej Puk

Jobbet kører stadig aktivt og der er ikke fejl på. Vi holder selvfølgelig fortsat øje med det og holder dig løbende opdateret. 

Med venlig hilsen
Bobby Farid


mewi
CONTRIBUTOR *

af mewi

Vi har startet en godkendelse af efterregulering kl. 15.14 som stadig hænger. Kundeforhold 2132, job 28824. Kan I hjælpe?

Randstad-løn
CONTRIBUTOR **

af Randstad-løn

Hej 

 

Det her er jo ikke holdbart. jobbet er sat over kl. 12.20 og I siger det stadigvæk kører?

Puk

Bobby Farid
VISMA

af Bobby Farid

Hej Puk

Jobbet er nu kørt færdigt.

God aften

Med venlig hilsen
Bobby Farid

Bobby Farid
VISMA

af Bobby Farid

Hej Puk

Ja, jobbet kører fortsat og der holdes stadig øje med det. 

Med venlig hilsen
Bobby Farid

Randstad-løn
CONTRIBUTOR **

af Randstad-løn

Tak

af Mette Simonsen

Hej Karin

 

Jeg kan ikke se, at der er noget der hænger, umiddelbart er alt afsluttet.

 

Hvis du fortsat oplever udfordringer, er du meget velkommen til at kontakte vores Hotline på tlf. 88 97 97 00.

 

God dag 🙂

Mette

KarinHofmanBang
CONTRIBUTOR **

Tak 😊 pudsigt, at den løsner sig lige et minut efter jeg skrev herind - efter at have kørt i halvanden time.

KarinHofmanBang_0-1692785754236.png

 

Hej Karin

 

Dejligt at høre, at den er kommet igennem, men jeg nåede ikke at gøre noget, så den er blevet færdig af sig selv 🙂

 

God dag 🙂

Mette

Godkendt løsning
Mette Simonsen
VISMA

af Mette Simonsen

Hej

 

Vi har ikke hørt om andre. VIl du prøve at kontakte os på Hotline på tlf. 88 97 97 00, så kan vi prøve at hjælpe dig på systemet igen.

 

God dag 🙂

Mette Simonsen

KarinHofmanBang
CONTRIBUTOR **

Hej Mette,

Jeg har en kørsel, der hænger - kundenr. 1063 - job nr. 38117.

Vil du lige skubbe til den, så jeg kan komme videre?

På forhånd tak.

Karin