Mine produkter
Hjælp
Karina Fogt
CONTRIBUTOR **

meget lang svartid

af Karina Fogt

I skriver den gennemsnitlige svartid er 1,5 timer - det er faktisk ikke tilfredsstillende. Har I ikke lige fået opdateret hele systemet, eftersom I har været lukket ned af 3 omgange?

Min tilbageførsel/annullering hænger stadig, den blev sat igang kl. 14.51 - jeg håber virkelig, det kommer til at køre ordentligt i morgen, når den endelige løn skal køres. (kundeforhold 551)

Det er efterhånden rigtig ofte, at vi oplever at svartiden er meget lang, eller at jobbet ligefrem hænger fast - det er yderst kritisabelt. 

1SVAR1
RikkeJB
VISMA

af RikkeJB

Hej @Karina Fogt .
Jeg er virkelig ked af, vi er kommet skævt ud af de 3 lukkevinduer med lange svartider i Visma Løn. Selve Visma Løn kører normalt, men desværre har vi - som du bemærker - en kedelig udfordring med servermiljøet, som gør at lønafviklingen har bølget en del i hastighed. Vi har genstartet serverne ad flere omgange, hvilket sætter jobs i kø, mens der er en genstart i gang.
Jeg kan godt forstå, det er super-frustrerende, at svartiden er så lang - det er langt fra meningen. 

Vi har set din kørsel, og den ER i gang. Der er desværre opstået en lang kø tidligere i dag, men vi monitorerer alt og kan se, at der er der kommet skub i afviklingen. Vi går ikke hjem, før alt der er sat over i dag er afviklet. Jeg beklager virkelig din oplevelse har været så dårlig - vi gør, hvad vi kan for at rette op på det.