Mine produkter
Hjælp
Ann Sophie
CONTRIBUTOR *

Arbejdstid funktion mangler i My Visma App

af Ann Sophie

Hej,

 

Er der andre der også mangler 'Arbejdstid' funktionen i App'en?

6SVAR6
Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

Efter opdatering af App er Arbejdstid dukket op. Men det er kun muligt at registere MINUS tid - ikke PLUS tid. Hvordan er det meningen, at man skal gøre det i App'en. Vi har fortsat Firmafravær i Appen en funktion vi ikke har haft tidligere. Heri fremgår MINUS tid også? I web er det nu muligt at bruge work around via Lønregistrering og registererer PLUS tid. Men hvordan skal det foregå i App? 

Kommer der en opdatering vejledning til work around? Det kan vel ikke passe, at alle kunder hver især skal sidde og lave vejledninger til medarbejderne?

Lene Fabricius
CONTRIBUTOR ***

af Lene Fabricius

Jeg kan slet ikke åbne app'en

CharlotteS
VISMA

af CharlotteS

Hej @Ann Sophie og @Roblonmw 

Arbejdstidsregstrering er her til morgen blevet tilgængelig i My Visma app. Husk at opdatere jeres app, så I har den nyeste version, ellers vil funktionen ikke være synlig. 

Med venlig hilsen
Charlotte

Ann Sophie
CONTRIBUTOR *

af Ann Sophie

Hej Charlotte,

Jeg har opdateret App'en i sidste uge og det virker fortsat ikke. Har nu slettet den og hentet på ny og nu får jeg så ikke lov til at logge endeligt på. Får beskeden 'Kunne ikke hente oplysninger - prøv at logge ind igen'. Dette har jeg gjort 3 gange og det virker ikke. Det er træls, at der skal være bøvl.

Ann Sophie
CONTRIBUTOR *

af Ann Sophie

Den er kommet nu...

Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

ja, også her. Jeg skal kun bruge PLUS og MINUS tid. MINUS tid er synlig i App under noget, der hedder Firmafravær??! Nyt punkt, vi ikke har haft før. PLUS tid er der ikke, men er synlig for mig i WEB. Funktionen virker dog ikke, og work around via Lønregistrering kan jeg heller ikke se virker. Jeg har været nummer 1 i telefonkøen siden kl. 9 hos Visma, men kommer ikke igennem. Fakta er, at vi ikke kan tidsregisterer, som det er nu. Er det nogen hos hvem, det virker? Eller bare nogen, der har sidste nyt fra Visma+