Mine produkter
Hjælp
GitteMeyer
CHAMPION *

Fraværssaldi

af GitteMeyer

Hej er der nogen af jer, der har haft held til at sætte omsorgsdag, seniordage og afspadsering op, så det vises i de nye fanzy bobler for medarbejderen - mine tæller ikke rigtig. Fx jeg har en medarbejder med 4 tildeltet omsorgsdage, forbrugt 1 og har 2 tilbage... 😕 det skulle jo være 3.

 

 

4SVAR4
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Jeg har forsøgt mig med feriefritimer, men udfordringen for mig er at det kun er muligt at vælge disse perioder:

Kalenderår

Ferieår (1/9 2020 - 31/8 2021)

Da feriefritimer stadig kører efter gammelt ferieår stemmer saldo boblen ikke.

Ved ikke om det kan "hjælpe" dig 🙂

Godkendt løsning
Thor Lundehoj
VISMA

af Thor Lundehoj

Hej @GitteMeyer 

 

Vi har haft nogle udfordringer med Fraværssaldi og udruldningen af releasen, som gjorde dette muligt. 
Der er blevet oprettet en artikel om udfordringerne og status på disse her:

https://community.visma.com/t5/Nyheder-i-Visma-HR/Information-om-release-Visma-HR-sidst-opdateret-01...


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Håber da at du har en liste der er væsentlig længere nu, ellers kan jeg godt byde ind med punkter?

GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Hej - det besvarede for så vidt ikke mit spørgsmål. Ja, jeg havde læst I havde problemer, men håbede dog at der var hjælp at hente hos andre på community. Det var et håb om at andre kunne hjælpe med lønarter, som jeg ser det, kunne det nemlig se ud til at jeg mangle at sætte en på.