Mine produkter
Hjælp

Hjælp til oprettelse af medarbejdere i My Visma - skriv hvis du har spørgsmål

af CamillaJeppesen (Opdateret ‎03-07-2020 13:22 af B_V_ VISMA )

Den nye ferielov står for døren, og det samme gør My Visma. Vil du være klar med My Visma og den nye My Visma app til den 1. september, når samtidighedsferien rammer, skal du blot udfylde det unikke skema for jeres virksomhed og sende det tilbage senest den 14. august. På den måde slipper du for at skulle oprette og aktivere hver enkelt medarbejder.

 

Du modtager i uge 27 en mail med guide til, hvordan hente og udfylder dit skemaet. 


Har du spørgsmål til dit skema? Så stil dem i denne tråd, og vores konsulenter vil guide dig godt igennem processen.

33SVAR33

Hej Sara

 

Tusinde tak for dit spørgsmål. 

 

Det går an på, om jeres medarbejdere har adgang til Visma HR i dag. Er det ikke korrekt, at jeres medarbejdere har det i dag?

 

Hvis jeres medarbejdere findes i login modulet men ikke har adgang til HR, skal I i skemaet kun skrive, om de skal have medarbejdere eller ledererollen. Når du returner skemaet skal I blot notere i beskeden, at medarbejderne allerede er oprettet i Login

 

Jeg håber, at mit svar giver mening, ellers så siger du bare til, Sara.

 

Venlig hilsen

Camilla

Sara Frederiksen
CHAMPION **

Hej Camilla

 

Vores medarbejdere har adgang til Visma HR. Så behøver jeg ikke at gøre noget, eller hvordan?

/Sara

Hej Sara

 

Det er helt korrekt. 

 

Venlig hilsen

Camilla

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Samme spørgsmål herfra

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Vil gerne vide om jeg skal oprette mine medarbejdere igen. De er allerede på Visma HR appen og I har derfor allerede brugernavne, e-mails og mobilnumre på dem

rlarsen
CONTRIBUTOR *

af rlarsen

Hej, 

Vi vil gerne vide om det er nødvendigt at oplyse medarbejderes mobilnumre for at blive oprettet i My Visma app'en, da ikke alle har firmatelefon og vi helst vil undgå at indblande private kontaktinformationer. 

Mvh Rikke

af CamillaJeppesen

Hej Rikke

 

Det er ikke en nødvendighed. 

 

Medarbejderen kan godt få kode til login via mail. Der kan dog ske det, at den lander i spam eller, at der går op til 24-timer inden, at medarbejderen modtager koden. Når medarbejderen først er logget på, kan vedkommende vælge at bruge touch-ID (fingergenkendelse), hvis medarbejderen har en mobil, der understøtter denne funktion.

 

Venlig hilsen

Camilla

Laila Christensen
CONTRIBUTOR **

af Laila Christensen

Hej. Koster det noget at bede om dette implementeringsskema? (tænker på at man ligesom opretter en sag når man beder om det, så ville lige være sikker på om der så kom en regning også;)

Godkendt løsning
CamillaJeppesen
VISMA

Hej Laila

 

Det er helt gratis.

Så du skal ikke være nervøs for, at der følger en regning med. 

 

Det er blot fordi, vi meget gerne vil hjælpe jer i gang, så I får glæde af My Visma fra starten af. 

 

Venlig hilsen

Camilla

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***

af LeneKrogh

Hej

Jeg har udfyldt skemaet, men har ikke fået svar tilbage om at der er oprettet en sag. Kan du se om der er det?

 

af CamillaJeppesen

Hej Lene

 

Undskyld det sene svar.

 

Har du mulighed for at sende mig dit kundeforholdsnr. så skal jeg nok slå det op.

 

Venlig hilsen

Camilla

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***

af LeneKrogh

Hejsa

 

Vores kundenr. er 1615 Prime Cargo A/S

af CamillaJeppesen

Hej Lene

 

Så har jeg fået svar tilbage.

Jeg har registreret, at du ønsker at få tilsendt dit skema. Du vil modtage dit skema, så snart vi har produceret det.

 

Venlig hilsen

Camilla