Mine produkter
Hjælp
Rikkebrugge
CONTRIBUTOR *

Notifikation i My Visma APP

af Rikkebrugge

Hej

Vi er lige gået i gang med My Visma APP - er der mulighed for og få notifikationer på mobilen, når noget ligger til godkendelse ?

13SVAR13
Godkendt løsning
Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

af Lene Halling

Ja - ligesom i videoen. Det er jo lidt som notifikationer - tænker den enkelte medarbejder da gerne vil vide om ens ferie er godkendt? Ligesom lederen gerne vil vide, når der ligger noget til godkendelse. Vi er nye på systemet så er der noget jeg mangler at sætte op? 

Hej Lene

 

Selvfølgelig - det giver god mening. Vores udviklingsafdeling arbejder som sagt på højtryk for at få det kodet færdigt, så vi kan få det ud til jeres medarbejdere. 

Jeg skal nok sige til, når vi er tættere på en dato for lanceringen. 

 

Venlig hilsen

Camilla

 

Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

af Lene Halling

PS spurgte lige en anden tråd, men skriver også her...hvordan har jeres ledere kalenderoverblik. vi savner så man kan se sin afdeling uge for uge i en kalender...hvis der skal være x antal på job - eller man lapper over på opgaver. Håber at høre fra jer.

Sanne Deichmann
CHAMPION **

Hej Lene

 

I Visma HR kan lederen få et overblik under Arbejdskalender. Der kan man vinge af, om man vil se fravær eller arbejdsuge, og man vælger de pågældende medarbejdere ved at trykke på "Vælg afdelinger" derefter "Medtag"  øverst til højre. Man kan også vælge om man vil se en uge eller en måned ad gangen. 

 

/Sanne

Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

Hej Sanne tak for dit svar, det er meget værdsat. Den enkelte leder kan pt ikke se arbejdskalender - og jeg kan ikke finde hvor jeg vinger det af henne, det vil være en stor hjælp for de enkelte ledere, da de virkelig savner mdr. overblikket for deres afdelinger. På forhånd tak for svar Lene

Sanne Deichmann
CHAMPION **

Hej Lene.