Mine produkter
Hjælp
Rikkebrugge
CONTRIBUTOR *

Notifikation i My Visma APP

af Rikkebrugge

Hej

Vi er lige gået i gang med My Visma APP - er der mulighed for og få notifikationer på mobilen, når noget ligger til godkendelse ?

13SVAR13
Godkendt løsning
Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

af Lene Halling

Ja - ligesom i videoen. Det er jo lidt som notifikationer - tænker den enkelte medarbejder da gerne vil vide om ens ferie er godkendt? Ligesom lederen gerne vil vide, når der ligger noget til godkendelse. Vi er nye på systemet så er der noget jeg mangler at sætte op? 

Hej Lene

 

Selvfølgelig - det giver god mening. Vores udviklingsafdeling arbejder som sagt på højtryk for at få det kodet færdigt, så vi kan få det ud til jeres medarbejdere. 

Jeg skal nok sige til, når vi er tættere på en dato for lanceringen. 

 

Venlig hilsen

Camilla

 

Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

af Lene Halling

PS spurgte lige en anden tråd, men skriver også her...hvordan har jeres ledere kalenderoverblik. vi savner så man kan se sin afdeling uge for uge i en kalender...hvis der skal være x antal på job - eller man lapper over på opgaver. Håber at høre fra jer.

Sanne Deichmann
CHAMPION **

Hej Lene

 

I Visma HR kan lederen få et overblik under Arbejdskalender. Der kan man vinge af, om man vil se fravær eller arbejdsuge, og man vælger de pågældende medarbejdere ved at trykke på "Vælg afdelinger" derefter "Medtag"  øverst til højre. Man kan også vælge om man vil se en uge eller en måned ad gangen. 

 

/Sanne

Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

Hej Sanne tak for dit svar, det er meget værdsat. Den enkelte leder kan pt ikke se arbejdskalender - og jeg kan ikke finde hvor jeg vinger det af henne, det vil være en stor hjælp for de enkelte ledere, da de virkelig savner mdr. overblikket for deres afdelinger. På forhånd tak for svar Lene

Sanne Deichmann
CHAMPION **

Hej Lene.

 

Jeg indsætter udklip fra mail, jeg har sendt til mine ledere - måske du kan bruge det? Ellers er du velkommen til at ringe til mig på 8862 2110, så kan vi kigge på det sammen?

SanneDeichmann_0-1655880470410.png

 

 

Godkendt løsning
Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

af Lene Halling

Hej Camilla

Måske I skal fjerne den lille video på jeres side der viser notifikationer  - lidt misvisende - desværre. Kan må sætte det op sådan så både leder og medarbejder får besked når der er noget nyt til godkendelse - ellers kan man jo ik vide hvis der er en der beder om fri mandag med bemærkning om søndagen. ? 

 

Hej Lene

 

Jeg skal lige være sikker på, at jeg forstår dit spørgsmål korrekt. Mener du, at medarbejderen skal få besked, når en registrering er godkendt? Medarbejdere er som oftest ikke sat op til at skulle godkende. 

 

Venlig hilsen

Camilla

Brix
CHAMPION **

af Brix

Det vil være et stort plus at få det på mobilen også 🙂 Jeg følger spændt med på tråden her.

af CamillaJeppesen

Hej alle,

 

Det er godt at høre, at der er enighed om, at I ønsker notifikationer i appen - så er det nemmere for os at udvikle funktioner, der giver værdi for alle. 

 

Vi er i gang med at udvikle notifikationer i appen. Det er desværre vist sig at være mere vanskeligt end, vi først havde troet. Indtil da, er det muligt at få påmindelser på mail. Vi håber på, at kunne komme med notifikationer i appen inden udgangen af året. Jeg kan desværre ikke komme tættere på en tidsplan, da det afhænger af, hvor nemt at bliver at få hul igennem systemerne. Jeg skal nok holde jer opdateret.

 

Venlig hilsen

Camilla

Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

Når du skriver på mail....kan man så få det så man får besked hver gang der er en der lægger noget ind? Hvad er status på mobil notifikationerne ?

Lene Halling
CONTRIBUTOR ***

af Lene Halling

Fik I nogensinde et svar på denne - når man se videoen kan det godt lade sig gøre, men jeg kan heller ikke finde det? Er der nogen der ved det vil jeg gerne høre svaret.

 

Christinna_AVK
CONTRIBUTOR ***

af Christinna_AVK

Jeg følger lige med her, det kunne nemlig være rart hvis det var en mulighed.