Mine produkter
Hjælp
Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

Tidsregistrering - registrering af PLUS og MINUS tid

af Roblonmw

Jeg kan også kun registrere MINUS tid. Jeg kan sagtens vælge PLUS tid, men det forsvinder, når jeg trykker Gem. Hvad er status på at få det løst?

20SVAR20
Birthe Prangsgaard
CONTRIBUTOR ***

af Birthe Prangsgaard

Jeg kan nu vælge plustid, men den skriver den ikke kan gemme registrering, har i andre også det problem ?

 

VivianMent
CONTRIBUTOR *

Ja helt samme problem her.

Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

Roblonmw_0-1719579516915.pngRoblonmw_1-1719579549575.png

Før både MINUS-tid og PLUS-tid virker kan jeg ikke se, at vi har en løsning, der kan bruges. Jeg har ikke planer om at skulle instruere medarbejderne i en work-around. Det er vanskeligt nok i forvejen. Jeg går ud fra, at dette løses inden mandag.

 

Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

Jeg har forsøgt med den work around, der er foreslået. Jeg kan ikke se, hvordan jeg kan registerer PLUS tid via Lønregistrering.

Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

Er der nogen, der kan få den foreslåede work around til at virker? Jeg kan stadig ikke se, hvordan jeg kan registerer PLUS tid via Lønregistering?

Camilla Fullerton
CONTRIBUTOR ***

af Camilla Fullerton

Det virker heller ikke hos os 

CBL88
CONTRIBUTOR **

af CBL88

Jeg kan heller ikke taste nogle ting, ej heller se godkendelser.... 

 

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Hej @CBL88 

Det kan have noget med jeres opsætning at gøre. Du må kontakte vores Customer Care eller sende en sag ind til os, så vi kan kigge på opsætningen i Visma HR / My Visma hos jer.

CBL88
CONTRIBUTOR **

af CBL88

Jeg har oprettet en sag - dette gjorde jeg igår - og der afventer jeg svar fra jer. 

Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

Det skal jeg gerne gøre, men det er jo tydeligvis ikke kun mig, der har problemet. Så jeg tror, at I ville slippe for mange indsendte sager, hvis I gav en svar til alle her.

Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

Åh, beklager. Dit svar var ikke til mig 🙂 

Jeg afventer stadig spændt status på, hvornår PLUS-tid også virker 🙂 Det var det problem, som jeg kan se, at mange andre også har.

af Sophie Neerup Larsen

Vi arbejder på det 🙂 

Brix
CHAMPION ***

af Brix

Gælder vist for alle Admin - ikke medarbejdere

Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

 

Jeg kan heller ikke registerer på medarbejderne, når jeg forsøger at teste det..

 

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Hej @Roblonmw 

Du kan som administrator ikke registrer arbejdstid på andres vegne, du kan kun registrere på dig selv. Det samme gælder jeres ledere. 

Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

Jeg kan kun registerer MINUS-tid på mig selv. Jeg kan sagtens se, vælge, taste afvigelse og Gem på PLUS-tid, men det gemmes ikke. Så jeg vil mene, at det kun er MINUS-tid, der virker korrekt. PLUS-tid gør ikke.

Roblonmw
CONTRIBUTOR ***

af Roblonmw

Jeg kan i øvrigt se MINUS-tid i My Visma App'en. Den fremgår under Firma Fravær - et nyt menupunkt, vi aldrig har haft. Vi har Orlov, Ferie/fri, Sygdom og Arbejde. Jeg ville have forventet at både PLUS og MINUS tid kom til at være under Arbejde?

Lene Fabricius
CONTRIBUTOR ***

af Lene Fabricius

Jeg vil jo mene, at de skal ligge i samme opslagstabel for at kunne det samme. Det gør de ikke lige nu.

Karin_CGM
CONTRIBUTOR *

af Karin_CGM

Samme her

Birte Olsen
CHAMPION *

af Birte Olsen

samme her