for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Kan man ikke lave en liste under Fravær og Lønreg, hvor man kan vælge hvilke typer man vil se i stedet for at man som nu kun kan vælge en ad gangen – eller som minimum et valg om man vil se 888888 og 999999, da oversigten ellers kan blive umådelig lang
I MyVisma app'en er teksten for tidsregistrering 'Firma Fravær' og ikke 'Arbejdstid, som i Visma HR (browser version). Bør det ikke have samme benævnelse i begge versioner = 'Arbejdstid'?
Vores medarbejdere er vant til at registrere fravær på 'Ferie/Fri' eller 'Sygdom' i app'en og under 'Fravær' i Visma HR.
Her kan i løse mere om den workaround der er for nu 🙂 https://community.visma.com/t5/Driftsinformation-i-Drifts-og/Opdateringer-vedr-arbejdstidsimplemente...
Hej alle sammen, vi er ved at kigge på det 🙂
har lige talt med Visma om den. Gemt funktionen på 888888 virker ikke endnu. De har udfordringer med den. De kigger på det.
Når jeg registrerer 888888 Plus tid, så bliver det ikke gemt. Det kunne jeg i går, men i dag virker det ikke.
999999 Minus tid virker fint.
Generelt er jeg lidt forvirret omkring hvad der skal godkendes/ikke godkendes. Skal medarbejderen ind og godkende noget, hvis der ikke har været ændringer til arbejdstidsplanen?
Og hvis der kun registreres på 8888888 og 999999 behøver der så være en godkendelse af lederne?
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.