Mine produkter
Hjælp
hans hansen1
CONTRIBUTOR *

Påmindelses program

af hans hansen1

Når jeg åbner programmet får jeg altid denne skærm, med meddelesen at påmindelser ikke kan findes.

Jeg ved godt at programmet ikke findes men hvordan får man dette popup vindue til at stoppe.

Der må være et flueben et eller andet sted der er afvinget ???

Mvh

Hans.

4SVAR4
hans hansen1
CONTRIBUTOR *

af hans hansen1

Hej Henrik

Det virker, mange tak for hjælpen.

Mvh.

Hans.

Godkendt løsning
Henrik Schytz
VISMA

af Henrik Schytz

Hej Hans,

Det lyder til, at vi ikke helt har fået fjernet alle indstillinger til dette.

Desværre så er det en indstilling, som findes i Windows registrering database, og det kan fikses med vedlagt fil.

Hent filen "Alarm Summa.reg" ned på skrivebordet og dobb.klik på filen og svar ja til at den godt må opdater Windows Registreringsdatabase

hans hansen1
CONTRIBUTOR *

af hans hansen1

Hej igen

Jeg snakkede med ? forleden og han fik adgang til mit program via fjern suport, problemet kunne han dog ikke løse.

Der var en teknikker der skulle se på det, men jeg har ikke hørt noget ???

Mvh

Hans.

Godkendt løsning
Heidi Lind Andersen
VISMA

af Heidi Lind Andersen

Hej Hans

Tak for dit indlæg.

I ældre versioner af SummaSummarum havde vi indbygget en kaldender hvortil man kunne installere og opsætte et påmindelsesprogram. Nu ved jeg desværre ikke ud fra dine oplysninger hvilken version du benytter, men du finder opsætningen for påmindelser i SummaSummarum som følgende :

1. Åbn SummaSummarum

2. Gå via Funktioner - Indstillinger

3. På fanen Kalender kan du opsætte Påmindelser til eks. Anvend ikke påmindelser

4. Vælg Ok for at godkende ændringen.

Har du stadig problemer vil jeg anbefale dig at tage kontakt til supporten på 70 27 71 78 eller via support-software@visma.com

Med venlig hilsen

Heidi 

- Visma Support