annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

Highlighted
CHAMPION *

Summasummarum og webshop+

Hej igen.
Er der ingen andre end mig som kører Summasummarum og Webshop+ sammen?? Jeg vil meget gerne høre fra andre der gør det samme. Vores webshop ligger her: www.dajolka.net

Jeg har lige fået at vide fra support at det aldrig har været meningen at de 2 systemer skulle arbejde sammen, så det forklarer jo hvorfor man kan opleve at de 2 systemer kun er delvist kompatible. Min fornemmelse er klart at man ikke skal forvente nogen større indsats på det område, især udvikling af SUMMASUMMARUM.

4SVAR4
Highlighted

Re: Summasummarum og webshop+

Hej Niels

Tak for dit indlæg

Det er korrekt at SummaSummarum kun delvist er integreret med Visma Website. Visma Website fungere først og fremmest som et "Stand alone" program, som gør det er nemt og hurtigt at oprette en webshop.

I SummaSummarum har vi gjort det let at hente ordre ned fra Visma Webshop, og du kan ligeledes holde din Webshop opdateret med din beholdning i SummaSummarum via en integration. Læs mere her: http://community.visma.com/da/softwaredk/Produkter/Visma-SummaSummarum/Nyheder/Bliv-synlig-pa-nettet...

Hvis du vil have en fuld integration mellem Visma Website og et regnskabsprogram, da kan vi tilbyde eAccounting som er vores nyeste regnskabsprogram. Det kan du læse mere om her: http://eaccounting.dk/?gclid=CL33_57-nMACFYr2cgod4RgABg

Med venlig hilsen
Dennis Leuring

Highlighted
CHAMPION *

Hej Dennis

Tak for det, men mit udgangspunkt er at jeg har SummaSummarum, som jeg er utroligt glad for, og som jeg har brugt oceaner af tid på at bygge op med kundekartoteker, varer, varergrupper og styklister, osv., så jeg er ikke interesseret i at skulle skifte regnskabsprogram for at kunne lave fuld integration med Visma Webshop. Desuden sætter jeg pris på at Summasummarum kan køre Off-line, da jeg ofte rejser og arbejder i områder uden internet og god mobildækning.

Mht. at bruge Visma Webshop med integration til Summasummarum, så har jeg faktisk brugt meget lang tid til at beslutte mig til at gøre forsøget. I første omgang valgte jeg basis udgaven af Webshop og lagde bare nogle enkelte varegrupper ind, men menustrukturen i webshop basis kommer hurtigt til kort hvis man har mange varergrupper og tilhørende information. Derfor blev det tid til at gøre op og tage en beslutning om jeg skulle fortsætte med Visma WebShop og for så vidt også Summa. Det som gav udslaget var en samtale med en fra jeres Salgsafdelen, som forsikrede mig om at Visma fortsat vil udvikle og supporte Summasummarum, og integrationen med Webshop. Og salgsafdeleningen fører sig stadig frem for at sælge Webshop modulet til SummaSummarum brugere, uden at nævne at man kun får mulighed for halv integration. Med de seneste meldinger jeg har fået fra support, og dit svar ovenfor, så kan man få det indtryk af at Salg og Support ikke taler sammen, og opleve at man har købt katten i sækken.

mvh

Niels Ansø

Highlighted

Hej Niels

Jeg beklager at du står med den oplevelse, og jeg vil sørge for at du vil blive kontaktet af vores salgsansvarlig for en løsning.

Visma giver alle mulighed for at teste vores produkter som demo versioner før køb. Vi anbefaler at man ikke tester nye moduler mod eksisterende databaser, men i stedet benytter den database der leveres i vores demoversioner til test.

Vi opdatere løbende vores Community med support videoer og vejledninger så alle kan finde svar på de spørgsmål de måtte have. Vores ønske er at brugerne kan dele gode råd og erfaringer på tværs af vores mange produkter i vores forummer. Hvis man ikke kan finde svaret her, føler sig usikker på hvordan en funktionalitet fungere, så kan man altid kontakte vores supportafdeling når man har en gyldig service aftale.

Hvis man er interesseret i at vide mere om vores Website løsning har man også mulighed for at besøge Visma’s stand på Iværk og vækst messen i  Øksnehallen fredag den 12 til lørdag den 13 september. http://www.ivaerk.dk/

Med venlig hilsen
Dennis Leuring

Highlighted
CHAMPION *

Hej Dennis

OK, tak for svar. Allan fra salgsafdelingen har ringet fredag eftermiddag, og vi fik en lang fornuftig snak. Jeg fornemmer at han godt forstår mine ønsker og det som i skal forstå som konstruktiv kritik. Han kunne da også overbevise mig om at Visma forstsat vil udvikle SummaSummarum.

Nu må i bare se af få fyret op under de programmører og få lavet mulighed for kundelogin i Summa-WebShop+ 🙂
Så vil det blive tæt på et perfekt makkerpar.

Vedr. afprøvning af WebShop inden køb, så afprøvede jeg det op til flere gange, og det var udemærket. Men det er ikke muligt at afprøve integrationsfunktioner i testmode.

Vedr. Summa-Webshop+ integration, så kan jeg oplyse at kunderegistrering, ordreindgang og synkronisering af varer(navn, pris og beholdning) fungerer perfekt. Der er kun detaljen med moms på fragt der driller lidt, samt nogle småting i WebShop vedr. layout og kunderegistrering af udenlandske kunder og offentlige institutioner.

mvh

Niels Ansø
www.dajolka.net