Mine produkter
Hjælp
Janting
EXPLORER *

Ny medarbejder

af Janting

Jeg har oprettet en ny medarbejder i Visma HR, men kan ikke se medarbejderen i Visma time? Heller ikke under nye medarbejdere. Hvad gør jeg forkert?

11SVAR11
Birthe Prangsgaard
CONTRIBUTOR ***

af Birthe Prangsgaard

Er den sat op til at synkronisere ? det er vores ikke, så vores kommer ikke over automatisk

Mariareks
CONTRIBUTOR **

Har du ikke en fane der hedder "Dashboard" som ser således ud og viser "Visma løn integration"? I dette screenshot er der grønt flueben på 

Mariareks_0-1724929447923.png

 

Mariareks
CONTRIBUTOR **

af Mariareks

hov fik trykket send inden jeg var færdig med at skrive.

 

... på dem der er OK og en gul ring med udråbstegn på dem der mangler en eller anden form for rettelse/opdatering

 

Janting
EXPLORER *

af Janting

jo, den har jeg, men kun grønne flueben

Janting_0-1724930601561.png

 

Mariareks
CONTRIBUTOR **

af Mariareks

Så er det bare om at oprette en sag i portalen. Har du alle detajer tastet på den nye medarbejder i Visma HR. eksempelvis email?

Mariareks
CONTRIBUTOR **

af Mariareks

 Hej Janting

Når du har oprettet en ny medarbejder i Visma HR vil du først kunne se den nyoprettet medarbejder i Visma Time tidligst dagen efter, da det tager tid for systemet at synkroniserer denne medarbejder over i Visma TIme. Visma har informeret mig om at denne synkronisering sker om natten for at ungå belastning på systemet i dagtimerne.


Janting
EXPLORER *

af Janting

Mange tak - men medarbejderen er oprettet i sidste uge

Mariareks
CONTRIBUTOR **

af Mariareks

Så ville jeg tjekke dashboardet i Visma Time for og se om der er nogle synkroniseringsfejl, men uanset hvad oprette en sag i portalen, så Visma Time support teamet kan hjælpe

Janting
EXPLORER *

af Janting

kan se der ikke stod hendes arbejds email  i Visma HR så det er nok der fejlen ligger

Mariareks
CONTRIBUTOR **

af Mariareks

Ja, det er derfor. Det er et must at arbejdsemail er tilføjet i VIsma HR, da det blandt andet er emailen der linker Visma HR og Visma Time. Hvis du tilføjer emailen i dag, så vil du kunne se den nye medarbejder i Visma Time i morgen :-).

Dejligt jeg kunne hjælpe 🙂

 

 

Janting
EXPLORER *

af Janting

Mange tak for hjælpen ! 🙂