Forum i Visma Website & Webshop
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR *

Underkategorier og undersider

Hej, jeg har netop oprettet en webshop pro, men undrer mig over, at jeg ikke kan sætte kategorier i struktur og lave undermenuer/undersider. 

Hvordan gør jeg dette?

2SVAR2

Re: Underkategorier og undersider

Hej Kasper

Tak for dit indlæg.

Du kan sagtens arbejde med undermenuer og undersider.  Vi kalder dem blot Hovedmenu/undersider og Sidemenu/undersider

Du finder opsætningen under Indstillinger - Sider når du er logget ind i visma website.

På fanen Hovedmenu (eks. Forside, Kontakt, Webshop mv.) oprettes først dine hovedsider. Herunder kan du ligge yderligere sider. 

Du kan ligeledes arbejde med Sidemenuer som ligeledes kan have undersider.

Vi har en lille video som viser hvorledes du opretter en hovedmenu og efterfølgende kan tilføje undersider. Du finder video vedrørende oprettelse af hovedmenu og undersider her : https://community.visma.com/da/softwaredk/Produkter/VISMA-Website--Webshop/Videoer/Hvordan-opretter-...

Hvis du har brug for at se en artikel hvor der er taget udgangspunkt i at linke til interne undersider eks. med udgangspunkt i et billede (eks. varekategori)  vil jeg anbefale dig denne artikel 

https://community.visma.com/da/softwaredk/Produkter/VISMA-Website--Webshop/Vejledninger/Udseende-og-...

Jeg håber ovenstående hjælper dig videre, ellers er du velkommen til at tage kontakt igen.

Med venlig hilsen

Heidi Lind Andersen

Visma Support

CHAMPION *

Re: Underkategorier og undersider

Hej Visma

Et sted på jeres kunde-feed-back-ønskeliste står der er ønske om at kunne minimere sidemenu-kategorier til niveau 0, således at man ikke behøver at scrolle flere sider ned hver eneste gang man klikker på et undermenupunkt i sidemenuen i et stykke nede på siden.

Her et eksempel fra min webshop, hvor man skal scrolle ca. 3 skærmbilleder ned, fordi man skal forbi flere andre varergrupper, som ikke kan minimeres. For hvert klik i sidenmenuen hopper skærmbilledet til toppen igen, så man skal scrolle 3 siden ned for at finde den undermenu man interesserer sig for: