om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Verzoek van een klant om de algemene voorwaarden als bijlage bij de factuur te kunnen sturen, nu gaat hij electronische facturen sturen, voorheen stonden de voorwaarden op de achterzijde van het briefpapier.
Is dit al mogelijk of iets wat in de toekomst gaat komen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is wel mogelijk om een bijlage mee te sturen vanuit eAccounting, mits het formaat pdf is. Zie onderstaande screenshot.
Als Visma eAccounting overgaat naar echt digitaal factureren middels Autoinvoice dan verwacht ik wel een probleem. De klant kan beter de algemene voorwaarden op de website beschikbaar stellen en de klant hiervan op de hoogte brengen.
Meezenden van voorwaarden bij offertes is verplicht. Dus bij offertes moet dat wat ons betreft standaard met steeds hetzelfde bestand zijn ingeregeld. Niet handmatig.
Om te voorkomen dat je iedere keer de algemene voorwaarden handmatig als bijlage moet toevoegen adviseer ik het volgende.
Mochten de algemene voorwaarden in de toekomst wijzigen heeft iedereen gelijk de juiste.
Hoe groot is het bestand (pfd/MB's) dat meegestuurd kan worden?
Beste Jeannette,
Je kunt bij het verzenden van een verkoopfactuur maximaal 4 pdf-bestanden van elk 5 MB toevoegen als bijlage.
Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.