om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Meerdere eAccounting gebruikers hebben aangegeven dat er dringend behoefte bestaat aan de mogelijkheid om met de G-rekening te kunnen werken, zowel inkoop als verkoop. Is dit een ontwikkeling die verwacht kan/mag worden en zo ja op welke termijn? Welke acceptabele workaround zou er tot dan gebruikt kunnen worden?
Betalen op g-rekening gaat ook niet erg handig. Ik voer de inkoopfactuur in delen nu 2x in, bij 2 "verschillende crediteuren" Work around maar handig....... Heb jij hiervoor een oplossing?
Dank.
RW
Er is voor de G- rekening nog niet een voorziening gemaakt in eAccounting. Maar je kunt wel een G-rekening aanmaken op basis van een Rekening Courant. Je dient dan wel op de facturen handmatig aan te geven dat een deel van de factuur op deze gemaakte G-rekening overgemaakt dient te worden.
Voor de G-rekening is reeds een wens aanwezig. Ik kan je helaas niet aangeven wanneer de mogelijkheid in eAccounting zal komen.
Dank voor de reactie, de aparte G-rekening wordt uiteraard al gebruikt maar het ging inderdaad om het automatisch alloceren van het te betalen bedrag op de factuur als functionaliteit. Als er al een wens ligt wacht ik het resultaat graag af.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.