annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mijn Communities

Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu

Idee: Nummerreeksen wijzigen van facturen, verkooporders en offertes

(bijgewerkt door Roel van der Meulen VISMA ‎13-04-2018 16:18 )

Idee van @Lindaw
"Factuurnummering jaarlijks kunnen wijzigen, zodat ieder jaar de factuurnummering start met het huidige jaartal."

Datum: 19-12-2017 11:45
Status: Nieuw (10 kudos ontvangen)

---

Reactie van: @Adm kantoor Jerry Klaver
Datum: ‎20-12-2017 09:29

"Ook voor de klanten van ons kantoor een absolute 'must' om de factuurnnummers jaarlijks aan te kunnen passen. Voorwaarde voor de belastingdienst is dat factuurnummers door de jaren heel altijd opvolgend moeten zijn."

--- 

Reactie van: @Bob Huisman
Datum: 20-12-2017 12:35

"Een duidelijke wens. Dank je voor je input."

--- 

Reactie van: @Yunus Ustaoglu
Datum: ‎24-12-2017 22:49

"Begin 2016 is dit probleem aangegeven en tot op heden is deze functie niet uitgerold!"

---

Reactie van: @Willem van de Laar
Datum: 16-01-2018 18:19

"Wij zijn met onze administratie dit jaar overgestapt van AccountView naar eAccounting en het verbaast ons dat de er (nog) geen aanpassing van de nummering mogelijk is. Het jaartal kunnen vermelden in je factuurnummerreeks is eigenlijk heel vanzelfsprekend en zorgt voor goed overzicht. Prioriteit van maken svp."

Met vriendelijke groet,
Roel/Community Manager
Geef aub een 'kudo'/like als je denkt dat het antwoord nuttig was en klik op 'als oplossing accepteren' als je vraag hiermee beantwoord is. Dit helpt anderen in de Community! 🙂
2 ANTWOORDEN 2
CONTRIBUTOR **

Re: Idee: Nummerreeksen wijzigen van facturen, verkooporders en offertes

Is dit nog steeds niet mogelijk??
Hoop dat dit wel gauw wordt opgelost, want het administratie-pakket mag toch niet bepalen wat het format van je faktuurnummer is....

Greetz,

Lydia
webDivaeloper
https://divaeloper.wordpress.com/
Highlighted
CONTRIBUTOR **

Re: Idee: Nummerreeksen wijzigen van facturen, verkooporders en offertes

Vorige week sprak ik een nieuwe klant. Ik raadde hem E-accounting aan. Maar na een paar dagen belde hij: kan ik de nummerreeksen per jaar aanpassen? Goede vraag, al vind ik deze erg vervelend. Want het antwoord is: nee!

De klant haakte niet gelijk af, maar punten scoor ik hier ook niet mee.....

Visma: kom op, laat van je horen: hoever staat het met dit punt? Wij zijn jullie ambassadeurs richting onze klanten, laat ons niet in de steek!