om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Idee van @Anonymous:
"Omdat ik in de dienstverlening werk en bouwprojecten uitvoer is het voor mij zeer wenselijk een betere en uitgebreidere opmaak van de offerte te kunnen toepassen.
De offerte-opmaak is erg gericht op handel. Prima voor verkoop van dozen schroeven, maar niet zo netjes en handig voor een compleet project."
Datum: 01-02-2018 12:39
Status: Nieuw (0 kudos ontvangen)
---
Reactie van: @Bob Huisman
Datum: 05-02-2018 16:47
"Dank je voor je input. Je wens is duidelijk. Standaard tekstblokken zijn nu niet voorhanden. Wel is het mogelijk om een tekstregel boven een artikelregel te gebruiken. In het plaatje zie je de dubbele rij puntjes die je kunt 'vastpakken' om de volgorde van regels aan te passen."
@Anonymous: Hoe ver staat het inmiddels met de aan te passen offerte opmaken?
Ik gebruik de offerte module inmiddels best veel, maar loop echt tegen volgende aan in bruikbaarheid:
Genoeg relatief eenvoudige stof tot verbetering zou ik zeggen! (En misschien ook wat lastigere. 🙂 )
De opmaak en lay-out aanpassen van de offertes in Visma is een must. Ik kan mijn diensten niet op deze manier presenteren aan mijn klanten. Dan sla ik als grafisch ontwerper direct een modderfiguur. De layout is gewoon erg slecht... Wat minimaal zou moeten kunnen bij het maken van een offerte:
Daarnaast moet je de Visma-gebruikers de mogelijkheid geven om een eigen lay-out te maken.
*) Eigenlijk precies zoals het menu van dit forum.
Ik heb dezelfde vraag van meerdere klanten gekregen, dit heeft hen weerhouden om de verkoopmodules erbij te nemen totdat dit verbeterd is.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.