Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Bij het indienen van meerdere keuzes wordt de hele set niet ingediend, wanneer één of meerdere keuzes een melding veroorzaakt (bijvoorbeeld ontbreken bijlage) (FLBN-I-18)

door Former Member
Status: Gerealiseerd

Ook de keuzes waar geen melding wordt veroorzaakt (omdat er bijvoorbeeld geen bijlage verplicht is) worden niet ingediend, terwijl er per keuze een workflow wordt aangemaakt. Hierdoor moeten alle keuzes opnieuw worden ingediend.

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hartelijk dank voor het inleggen van uw wens. U heeft deze wens heel lang geleden ingediend - welgemeende excuses voor het veel te late antwoord. Ik vermoed dat u het al zelf heeft gezien, dus wellicht ten overvloede: met de komst van de nieuwe user interface is het proces van het indienen van keuzes ook veranderd. Ingediende keuzes worden niet meer eerst opgeslagen, waarna ze daarna daadwerkelijk ingediend kunnen worden. Het is dus al een hele tijd mogelijk in de nieuwe user interface om de keuzes "rechtstreeks" in te dienen.

Gea Bussink-Veerbeek1
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek1

Vrijdag is mijn vrije dag. Aan mij verzonden mail wordt niet doorgestuurd. Voor dringende zaken kunt u contact opnemen met P&O-applicatiebeheer@lelystad.nl

.
Met vriendelijke groet,
Gea Bussink-Veerbeek
functioneel applicatiebeheerder EHRM
Facilitair, Advies en Beheer
Personeel en Organisatie

GEMEENTE LELYSTAD
[gemeente Lelystad]
Stadhuisplein 2, Lelystad
Postbus 91, 8200 AB Lelystad

Telefoon: 06-55685522
Werkdagen: ma, di, wo, do
www.lelystad.nl.
gemeente@lelystad.nl

Wij werken duurzaam en digitaal en
ontvangen uw correspondentie daarom
bij voorkeur elektronisch, bijvoorbeeld
via e-mail of e-formulier!
________________________________