Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

Dashboard overzicht budget eruit (FLBN-I-93)

door Former Member
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Dashboard: Op het dashboard willen we graag het gehele deel “overzicht budget” eruit. Hoe regel ik dit?

8 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dank voor het inleggen van uw "idea". Mag ik vragen waarom u dit zou willen? En gaat het louter om het niet tonen van het overzicht budget op het dashboard? En dat het overzicht wel te benaderen blijft via de tab 'Budget"? Ben benieuwd naar uw reactie, alvast dank voor de moeite! Met vriendelijke groeten, Toine Toonen - product owner

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Onze organisatie wil het staafdiagram Budget uit het Dashboard en uit het tabblad Budget kunnen uitschakelen. De tabel Budget in het tabblad Budget willen we wel blijven tonen. Wij vinden nl. dat het staafdiagram veel vragen oproept bij gebruikers.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Graag uitschakelen op zowel Dashboard als tabblad "Budget". Dit roept inderdaad een hoop vragen op bij gebruikers. Dit hebben we nu ook uitgeschakeld nav vele vragen van gebruikers.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

We zijn voornemens om in Q1 meer mogelijkheden te bieden aan administrators om de tabs zelf te configureren, zoals hernoemen en volgorde aanpassen. We willen ook kijken naar de mogelijkheid om tabs niet te tonen, zodat dan ook bv. de tab budget "weggehaald" kan worden. Het gaat vooralsnog om het gehele scherm wat betreft budget, dus zowel grafiek als tabel! Dan zal ook de grafiek en link naar budgetpagina op het dashboard verdwijnen. Er zijn vooralsnog geen plannen om dit voor de individuele componenten (grafiek en tabel) te doen. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

In release 2018-06 (juni 2018) hebben we het mogelijk gemaakt om Budget te "deactiveren" door de parameter 'PARR_Budget_AantalGeactiveerdeBudgetten' op 0 te zetten. Op het dashboard verdwijnen dan zowel de tab Budget als het Budgetoverzicht. Zie ook betreffende releasenotes, paragraaf 2, onderdeel "Budget".

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Onze organisatie wist al van de parameter 'PARR_Budget_AantalGeactiveerdeBudgetten' bij de overgang naar de nieuwe interface. We hebben deze expres niet op 0 gezet, omdat wij de tabel op het tabblad Budget wel willen blijven tonen.

Wij willen alleen het staafdiagram Budget uit het Dashboard en uit het tabblad Budget kunnen uitschakelen omdat dat veel vragen oproept bij gebruikers.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Aha ok, dank voor de toelichting! Dan blijft mijn antwoord van 4 januari courant: er zijn vooralsnog geen plannen om de componenten (tabel en grafiek/diagram) "los" van elkaar aan/uit te kunnen zetten.

Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk