Mijn Communities
Help
Former Member
CHAMPION ***

De vele meldingen 'Gegevens ophalen' en 'Gegevens verwerken' worden als storend ervaren; het scherm 'flikkert' vaak. (FLBN-I-13)

door Former Member
Status: Bestaat al

De vele meldingen 'Gegevens ophalen' en 'Gegevens verwerken' worden als storend ervaren; het scherm 'flikkert' vaak.

Het is duidelijk waarom het nodig is dat de acties voor het ophalen en verwerken van gegevens veelvuldig worden uitgevoerd (onder andere berekening van bronnen en 'stoplicht' controles).

De gehanteerde oplossing in de huidige U/I maakt de module in het gebruik echter onrustig. Een oplossing zou bijvoorbeeld zijn door alle controles ineens uit te voeren bij het opslaan van een scherm, dan wel een andere wijze voor het weergeven van deze meldingen hanteren.

1 Opmerking
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bedankt voor het inleggen van uw "Idea". En mijn welgemeende excuses voor het uitblijven van tenminste een antwoord. Hier dan alsnog. Met de overgang naar de nieuwe user interface zouden acties als het laden van schermen "rustiger" moeten zijn geworden. Ik hoop dat jullie dat in de praktijk ook zo ervaren. Met vriendelijke groeten, Toine Toonen - product owner