Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Parameter aflossen fiets (PRG-I-162)

door Anonymous
Status: Bestaat al

Binnen Flex Benefits kan als parameter voor de fiets (hoeveel kalenderjaren een keuze geblokkeerd moet worden) alleen gekozen worden voor aantal jaren. Beter zou zijn om hier een aantal maanden te kunnen ingeven. 

Bij ons geldt een termijn van 48 maanden. Als ik een fiets heb gekocht in juli 2019 kan ik weer een fiets kopen in januari 2023. Dit zou eigenlijk pas in juli 2023 weer mogen na het verstrijken van de 48 maanden.

 

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: PRG-I-162
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member

Dag Sander, we hebben een aparte community voor Flex Benefits. Ik zou je graag willen verzoeken om je idee in die community te plaatsen zodat deze verder gereviewed kan worden: https://community.raet.com/producten/flex-benefits/

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Wij hebben ook E-bike product geactiveerd en daar is aantal maanden wel beschikbaar. Beide producten zouden volledig identiek aan elkaar moeten zijn.

Toine1
VISMA
door Toine1

Zie ook de opmerking van John Corstens. Er is inmiddels een product/doel e-bike beschikbaar waarbij de termijn van afbetaling in maanden kan worden gedefinieerd.

Toine1
VISMA
door Toine1
Status changed to: Status: Bestaat al

Er is inmiddels een product/doel e-bike beschikbaar waarbij de termijn van afbetaling in maanden kan worden gedefinieerd.