Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

zichtbaar voor leidinggevende voor de periode die er aan gekoppeld is en niet indien in de toekomst een andere leidinggevende is deze al autoriseren voor deze medewerker

door Anonymous
Status: Nieuw

We hebben de handleiding gelezen en snappen hoe het systeem werkt. Toch vinden we het raar dat als ik iemand per 1-8-2021 in mei muteer (omdat dit noodzakelijk is voor het rooster wat gevuld moet gaan worden), dat deze dan niet meer zichtbaar is voor de leidinggevende die op dit moment nog haar leidinggevende is. Als er nu declaraties en dergelijke gedaan worden dan moet de nieuwe leidinggevende deze goed keuren terwijl hij helemaal niet kan controleren of het juist is. Er staat in HR Core toch een ingangsdatum in het systeem. waarom wordt er dan niet van die ingangsdatum uitgegaan? We kiezen om te automatiseren en toch moeten we met collega’s gaan zitten bellen of de declaratie akkoord is. Dit is toch vreemd. Graag wil ik een uitleg waarom er niet met ingangsdatums naar Youforce wordt gewerkt. Roosterpakketten kunnen dit wel aan en jullie eigen programmatuur niet. Dit is toch raar.
Ik hoor graag van jullie.