Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Gjøre oversikt over vedlegg mindre

av Anonymous
Status: Åpen

Før jeg skal lever fra meg en Decartes fil går jeg inn på oversikten som viser "alle dokumenter" og kontrollerer at alle vedlegg er med. På større kunder med mange vedlegg kan denne oversikten gå over mange sider. Av en eller annen grunn er linjene som viser vedleggene veldig "tykke" slik at det ikke er plass til så mange vedlegg på hver side. Er det mulig å lage hver linje "tynnere" slik at man får plass til flere linjer på hver side?

4 Kommentarer
av Rune Pedersen
Status changed to: Status: Åpen
 

Heia.

Er det mange dokumenter som har lange filnavn eller tilknytninger som gjør at teksten går over 2 linjer hos deg?

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei

Jeg klaret ikke å finne hvordan jeg kunne legge til et vedlegg for å sende deg et bilde, men det fant jeg ikke.

Men nei, de har ikke spesielt lange navn, de legger seg ikke dobbelt. Jeg får 25 stk på en side. Mellomrommene over og under er veldig bredt.

 

av Rune Pedersen
 

Hei.

Vi har diskutert denne internt, og dette er en relativ enkel sak å fikse. Men før vi endrer så ønsker vi at andre brukere legger inn en kommentar eller tommel opp så vi vet at flere synes det er greit med endringen 🙂 Eksempel med mindre luftEksempel med mindre luft

Stein_Erik
CONTRIBUTOR ***
av Stein_Erik

En meget god ide!!! Jeg har selv skaffet meg 30-tommers skjerm som står på høykant for delvis å bøte på dette problemet; meningsløst mye luft. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"