Mine områder
Hjelp
Lars-Erik Moltzau
CONTRIBUTOR ***

Oppdragstype Kundetiltak må forbedres

av Lars-Erik Moltzau
Status: Stem - vi vurderer!

Den nye oppdragstypen rundt kundetiltak er veldig klikkorientert og slik jeg tolker Finanstilsynet så er det langt i fra nok å bare gå gjennom disse sjekklistene.

 

Savner her muligheten for:

  • Binders/dokumentkobling til hver enkelt del og ikke bare på høyre siden
  • Mulighet for å skrive langt mer med egne ord hvordan vi har tenkt på hver del og samlet konklusjon til slutt.
  • Signere for utført/godkjent slik det vanligvis er under andre områder i Descartes
  • En samlet oversikt over hvilke av våre kunder som har fått konklusjonen HØY.
  • Når vi oppretter oppdraget så henter den inn alle styremedlemmer på samme linje. Bør skilles på en og en linje slik det fremstår når vi gjør jobben manuelt
  • Når vi legger til en rad under daglig leder/styremedlem, er det ikke mulig å endre teksten selv. F.eks kan det være to daglig ledere og ikke bare en.
  • Under Forsterkede kundetiltak (besluttet) er det blant annet et punkt om kjennskap til klienten hvor det skal angis intervall. Men det er ikke mulig å legge til noe her. Igjen savner vi tekstmuligheter.
1 Kommentar
av Rune Pedersen
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer!

Hei, mange gode forslag her. Flere av dem er ting vi allerede har diskutert internt. Vi skal ta en titt og vurdere om vi kan få gjort et løft på denne oppdragstypen.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"