Mine produkter
Hjælp
Henrik Lilleør
PARTNER

Inventory receipt Post expose Allocation

af Henrik Lilleør
Status: Stem - vi vurderer!

When you do a GET call on InventoryReceipt you get the Lot/Serial Number and the expiration date, but when you do the same call as a POST you dont get the option to enter allocation values. This seems to be a mistake and are crucial for customers with lot and serial numbers. 

8 Kommentarer
Mathias Christensen
CONTRIBUTOR **
af Mathias Christensen

Pt. har vi ikke mulighed for at lave en app hvor det er muligt at opskrive (modtagelse) varelageret, da partinr. er essentielt for denne proces. 
Vi kan gøre det på nedskrivning (Udstedelse), men ikke i opskrivning (Modtagelse). 

Vi håber ideen bliver til virkelighed. 

af Adam Brandgaard
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer!
 
af Adam Brandgaard
Status changed to: Status: Implementeret

Dette er nu en del af API'et

Mathias Christensen
CONTRIBUTOR **
af Mathias Christensen

Hej Adam 

Det kunne være helt fantastisk! Umiddelbart er det ikke en del af API-dokumentationen, men vi kigger ind i det. 

Det giver os også muligheden for at ændre udløbsdatoen (plukkeprioriteten) via modtagelse og derefter udstedelse. 

af Adam Brandgaard
Status changed to: Status: Stem - vi vurderer!

Hej igen,

jeg havde misforstået udvikleren og det han havde lavet. Det var ikke InventoryReceipt som den var kommet til. Beklager meget misforståelsen

Mathias Christensen
CONTRIBUTOR **
af Mathias Christensen

Hej Adam,

 

Det er vi virkelig ærgerlige over - det var en stor del af vores app-udvikling, og vil medfører dobbelt tastning osv. 
Men vi har efterfølgende testet i postman, og der ligner det at partinr. og udløbsdato kommer med. Så for en god ordensskyld ser vi om vi ikke kan lave et POST-kald på modtagelse og udstelse på partin. 

Hvilken del af API'et er der så kommet en tilføjelse vedr. partinr. og udløbsdato?  

af Adam Brandgaard

Hej igen,

Det er jeg helt forstående overfor at du føler dig skuffet, da jeg jo havde skabt en falsk forventning. 
men jeg kopierer beskeden fra udvikleren her.
"the thing we talked about is to GET items LOT/Serial for specific warehouse, so in Sales order API v3 this is not included. At a later stage we will in the POST sales order also include the possibility to set LOT/Serial for an item in the sales order"

Jeg har prøvet at skubbe lidt til at få sagen videre, men kan endnu ikke sige hvornår den originale ide kommer.



Mathias Christensen
CONTRIBUTOR **
af Mathias Christensen

Ja så det er ift. salgspordre. 
Det er i orden. Vi krydser fingre for at den originale ide bliver implementeret!