avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR **

Feriepengeliste/ avstemming Feriepenger

Status: Stem - Vi vurderer!

Vi startet med Payroll i mars dette år, og jeg sliter litt med å avstemme feriepenger. Fra H&L kan jeg kjøre ut FP-liste pr lønnskjøring/måned, denne funksjonen savner jeg i PR.

Jeg ser at man må kjøre ut FP-liste før man godkjenner perioden, dette er fort gjort å glemme, skulle gjerne hatt muligheten til å ta ut FP-lister med lønnsperiode/ måned som utvalgskriterie.

Fra H&L kan jeg også kjøre ut avstemmingsliste pr konto, denne listen viser hvilke lønnsarter som inngår i FP beregning- finnes tilsvarende liste i PR? Hvis ikke, er en slik liste ønskelig

1 Kommentar
CONTRIBUTOR **

Enig - det burde under standard rapporter være mulig å hake for om man vil ha men pågende lønnskjøringen eller ikke. 

Vil foreslå at å ikke ta med den pågende lønnskjøringen er standard så kan de som evnt ønsker ta med den pågående lønnskjøringen.

Da vil dette være enklet å avstemmne feriepenger mot lønn. 

Skulle gjerne også kunne tatt ut en liste med alle ubetalte feriepenger - dvs årets + tidligere år.