Mine områder
Hjelp
MKHana
CONTRIBUTOR **

Grafisk oversikt i HRM analytisk over fravær

av MKHana
Status: Implementert

Jeg ønsker at lederne som bruker HRM kan se grafisk hvilke medarbeidere som er på ferie, syke osv. At de kan velge parametrene og lage et diagram så de ser hvem som skal ha ferie for eksempel i "mai"

5 Kommentarer
Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei! 

Hvis disse er satt opp som ledere i Employee Management så skal de ha tilgang til fraværsrapportene for sitt team inne i Calendar. Dekker dette behovet i dette tilfellet? 

Mvh

Hanna

MKHana
CONTRIBUTOR **
av MKHana

Hei, det hadde vært fint om de bare kunne se de medarbeiderne sine som de er ledere for og ikke alle andre sin lønn også.. Det er faren ved å gi dem management i employee.. De kan godt få se de som de er leder for sin lønn, men ikke de andres..

MKHana
CONTRIBUTOR **
av MKHana

og det hadde vært fint med stolpediagram eller noe med ferie og sykdomsoversikt.

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid

Hei! 

Det jeg tenkte på var at hvis du som lønnsadministrator har registrert en bruker i feltet "Leder" i Employee Management under fanen Stilling så skal disse få tilgang fraværsrapporter i Calendar. Men de vil ikke få tilgang til Employee Management. 

Du kan lese mer om dette her: https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-Payroll/Arbeidsflyt-for-godkjenning-av-reisere... 

Ta gjerne kontakt med oss på support hvis du ønsker mer informasjon om dette. 

Mvh

Hanna

av Rune Sjølie1
Status changed to: Status: Implementert

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"