Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Komplett ansattliste (med sluttet)

av Anonymous (Oppdatert ‎14-10-2021 15:51 ( )
Status: Implementert

Hei,

Jeg skulle ønske det forelå ansattliste av samme art som i Visma Lønn. Altså oversikt over alle som er registret (aktive og sluttet), med ansattnummer, navn, mail, startdato, sluttdato, arbeidsstatus, avdeling, ansettelsesforhold osv. 

7 Kommentarer
wentam
CONTRIBUTOR ***
av wentam

JA! Det burde det være. For en som har brukt H&L i mange år, er dette noe av det som savnes.

Lisbeth Antilla
PARTNER
av Lisbeth Antilla

Og ikke minst årslønn i 100% stilling.

BelindaHagen
CONTRIBUTOR **
av BelindaHagen

JA - dette er et minimum av hva man burde kunne forvente å få ut fra et lønnsystem... Jeg blir stadig overrasket - og skuffet -  over at slike enkle rapporter ikke foreligger. 

wentam
CONTRIBUTOR ***
av wentam

Så godt å høre at det ikke er bare jeg som stadig blir overrasket og skuffet over Payroll. Har hatt H&L i mange år, og overgangen til Payroll føles ofte som et tilbakesteg!

LNO
CHAMPION ***
av LNO

Jeg tro vi er ganske mange som er skuffet over hvor mange mangler det er i Payroll sammenlignet med andre lønnssystemer i markedet.

Skulle tro at man ser til hvilke funksjonaliteter andre systemer har, og i det minste prøver å matche disse (benchmarking) før lansering.

Payroll fremstår som et uferdig produkt

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Helt enig! Kjøper man en ny bil forventer man at den er hakket bedre enn den forrige modellen fra produsenten. Det oppleves dessverre ikke slik med Payroll. 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Status changed to:

Hei.

Disse opplysningen kan du hente  ut i HRM Analytics.

Du kan selv fjerne filter slik at sluttede ansatte også tas med.

Les mer om dette her: https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-Payroll/Visma-net-HRM-Analytics-Rapporteringsv...

Mvh

Wenche

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"