avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Ønsker at feriepengelisten viser den samlede forpliktelsen

av Nils Fossum (Oppdatert ‎18-10-2021 09:40 av Wenche_Jacobsen VISMA )
Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Hei,

Hvis det er slik at man ikke pr. i dag har en feriepengerapport/feriepengeliste i Payroll som viser den samlede forpliktelsen ønskes selvfølgelig det. Er fersk bruker men har inntrykk av at man nå må bruke to rapporter som manuelt legges sammen for å få frem dokumentasjon på gjelden man har. Håper selvfølgelig at jeg tar feil her og at rapporten allerede finnes i systemet.

Mvh

Nils

7 Kommentarer
av Anne Stine Kjelstad

Vi ønsker et utskriftsparameter som gir en valg om å inkludere feriepegner til gode for tidligere år.

Dette er nyttig i forhold til oppfølging av eventuelt utestående feriepenger, eller skyldige.

av Jens Erik Mjølnerød

og samtidig at ikke feriepengegrunnlaget for en kjøring som ennå ikke er kjørt, ikke skal være med i feriepengelista.

av Wenche_Jacobsen

Det er allerede implementert @Jens Erik Mjølnerød .  Merk feltet Kun utbetalte resultater under Filtre, så får du kun med godkjente lønnskjøringer.

Wenche 😊

av Jens Erik Mjølnerød

Takk @Wenche_Jacobsen - da har jeg sovet i timen 🙂

av Wenche_Jacobsen
Status changed to: Status: Implementert

Bente Østefjells
CONTRIBUTOR *
av Bente Østefjells

Vi har gått over til Payroll i april i år.

Ved valg "Kun utbetalte resultater", kommer ikke beløpene, grunnlag og feriepenger, som er registrert manuelt som inngående saldo med i summen på listen. Hvordan løse dette?

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Akseptert - Ikke Planlagt

Hei! 

Vi ser absolutt dette behovet. Vi har laget en sak på dette til backlogen vår. Jeg vet ikke akkurat når vi kommer til å løse den enda, men det blir oppdatert så snart vi har planlagt den.

Mvh

Hanna