avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Fredrikmt
CONTRIBUTOR ***

Oversiktlig lønnsslipp

av Fredrikmt
Status: Stem - Vi vurderer!

Vi ønsker en mer oversiktlig lønnsslipp. Jeg har fått flere tilbakemeldinger fra ansatte som mener lønnsslippen fra Payroll er rotete og uoversiktlig. 

8 Kommentarer
Kristin FG
CONTRIBUTOR *
av Kristin FG

Enig. Det er stor forskjell, i negativ retning, mellom lønnsslippen fra Visma Lønn vs Visma.net Payroll.

Lma
PARTNER
PARTNER
av Lma

Og gjerne med mer mulighet for å stille inn selv hva som skal være med av f.eks hittilverdier o.l

Dagny H. Austlid
CONTRIBUTOR ***
av Dagny H. Austlid

Vi får også tilbakemeldinger fra ansatte om "mangler" på lønnslipp ifht hva H&L leverte.

Akkumulert antall overtidstimer og andre tillegg- pr nå vises kun det som  vedr aktuell måned.

Fravær:

Oversikt brukte feriedager og antall brukte egenmeldinger- feriedager sees i employeeappen, men savner en akkumulator for bruk av egenmeldinger og fravær pga sykt barn. 

Kari Nylund2
PARTNER
av Kari Nylund2

Har også fått ønske om at "Til utbetaling" er det som utbetales til lønnskonto.  For de som har trekk til eks. fagforening, utleggstrekk/andre trekk er disse beløpene inkluder i den uthevede summen "Til utbetaling".

Randi Fjellheim
CONTRIBUTOR *
av Randi Fjellheim

Vi ønsker i tillegg at faktor er synlig på lønnsslippen

Beda Myklebust
CONTRIBUTOR *
av Beda Myklebust

Vi savner å markere linjer som kun innberettes og ikke utbetales med stjerne og en forklaring

Nils Fossum
GURU *
av Nils Fossum

Når bilindustrien bygger nye biler tar de utgangspunkt i det beste de har klart å utvikle til nå, og prøver å flytte listen enda høyere for neste modell. Det kan virke som om Visma har en helt annen filosofi for sin virksomhet dessverre. Og vi kunder må derfor gå nye runder med å ønske oss brukervennlighet og funksjonalitet som vi har kjempet frem over mange år tidligere. Skjønner derfor veldig godt frustrasjonen som ofte preger innlegg her på Community. Og føler det som regel blir en enveisdialog som da fort gjør at brukere resignerer. En viktig ressurs blir dermed ikke utnyttet optimalt etter min mening.

LNO
CONTRIBUTOR ***
av LNO

Jeg har jobbet med lønn i over 20 år med Huldt og Lillevik og Aditro Lønn.

Payroll virker dessverre som et system hvor de ikke har tenkt på å forbedre de systemene de allerede har, nei.