Mine områder
Hjelp
Cecilie H
PARTNER

Regn.nr firmabil på lønnsslipp

av Cecilie H
Status: Stem - Vi vurderer!

Ønsker bilens reg.nr. flettet inn på lønnslinjen for firmabil.

De ansatte vil lettere oppdage at vi har registrert feil bil på dem om det oppgis reg.nr  for firmabilen deres på lønnsslippen.

5 Kommentarer
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *
av Nils Fossum

Veldig enig! Har hatt det sånn i Huldt & Lillevik og det har medført at feil har blitt oppdaget. 

Anne Grete Wettergreen1
CONTRIBUTOR ***
av Anne Grete Wettergreen1

Ser at dette innlegget er fra 07.05.21. Er på vei over fra H&L til Payroll i disse dager. Det er viktig at de ansatte ser hvilken bil som blir beskattet. Nils Fossum har så rett. Håper det blir endring på neste versjon.  

av Jens Erik Mjølnerød

Dette er en meget praktisk opplysning for de ansatte slik at de kan se at de er registrert med riktig bil!

CM_ToreBerg
CONTRIBUTOR **
av CM_ToreBerg

Når man skal velge firmabil inne på Employee på den ansatte bør også reg. nr vises for de firmabilene man kan velge imellom. Mange kunder har mange biler av samme merke/type, f eks Tesla Model 3, men det kan være forskjellige listepriser og dermed lett å velge feil bil når man legger inn på den enkelte ansatte.

Anne Grete Wettergreen1
CONTRIBUTOR ***
av Anne Grete Wettergreen1

@CM_ToreBerg Forslag til din utfordring som jeg har benyttet for å velge riktig bil er å legge reg.nr foran type navnet.  Da ser en forskjell når den skal legges til på personen.  Det savnes fortsatt at de ansatte ikke ser reg.nr på lønnsslippen.  De har ikke noe som vier at riktig bil blir beskattet. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"