Mine områder
Hjelp
A-M Knudsen
CONTRIBUTOR **

Timesats

av A-M Knudsen
Status: Implementert

Ønsker at det  skal være mulig for den ansatte å selv legge inn timesats ved registrering av timer.  Slik at man kan benytte forskjellig timesats avhengig av hva slags timer dette dreier seg om.

5 Kommentarer
av Ingvild Fiskerstrand

En mulig løsning på dette kan være å opprette lønnsarter med fast sats som du kobler til timekodene i Calendar, at du da har flere lønnsarter med ulike satser og dermed ulike timekoder som de ansatte kan velge. Gitt at det ikke er uendelig mange ulike satser de vil legge inn i Calendar så klart.

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid
Status changed to: Status: Trenger mer informasjon

Hei! 

I 2 kvartal vil det blir mulig å knytte flere satser til en ansatt i Employees. Da kan dere lage egne lønnsarter som kan knyttes til egne koder i Calendar. Vil det dekke behovet?

Mvh

Hanna

A-M Knudsen
CONTRIBUTOR **
av A-M Knudsen

Har ikke tatt i bruk payroll enda, så jeg vet ikke om dette løser det.  Ut fra din korte kommentar er det vanskelig å lese om dette er en enkel løsning, eller om det egentlig er like tungvint som å lage egne lønnarter for hver timesats. Men det er altså fortsatt ikke mulig for den ansatte å registrere timesats? 

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid

Hei @A-M Knudsen

Nei, det er ikke mulig per i dag. Men jeg tenker vi skal klare å løse behovet deres i Payroll. Ta gjerne kontakt med oss eller partneren din for å snakke mer om dette.

Mvh

Hanna

av Rune Sjølie1
Status changed to: Status: Implementert

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"