annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Mijn Communities

Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu Registreer u om communities te volgen en een snelkoppeling te krijgen in dit menu

Nieuw in Visma eAccounting - oktober 2017

Bob Huisman
  • Goedkeuren Inkoopfacturen. Het is nu mogelijk om een gebruiker "goedkeur rechten" te geven. De gebruiker krijgt dan een bericht en kan dan de inkoopfactuur goedkeuren en boeken. Ook via de app!
  • Mededeling aan allen. Een gebruiker kan nu eenvoudig een bericht versturen aan alle teamleden of gebruikers van kantoor.
  • Archief bij herstellen. Bij het herstellen (opnieuw instellen) van je administratie wordt nu automatisch een archief gegenereerd. Hierdoor kun je de oude gegevens eenvoudig inzien of exporteren.
  • Uitbreiding Visma eAccounting Factureren. De module Visma eAccounting Urenregistratie kan nu worden aangeschaft in combinatie met Visma eAccounting Factureren. Ook is Visma eAccounting Factureren nu standaard voorzien van kostenplaatsen en projecten.

2 Opmerkingen
CONTRIBUTOR **

Hallo,

Waarom is er nog steeds geen debiteuren incasso beschikbaar in E-accounting. bedrijven in de horeca werken heel veel met deze opties.

begin van het jaar een klant blij gemaakt met E-accounting, gebruikte AFAS, nu moet ik zeggen dat er geen voorlopig geen debiteuren incasso mogelijk is. wat een afgang voor Visma en ons kantoor!! 😞

Hallo,

Het spijt mij dat wij kennelijk de indruk hebben gewekt dat op korte termijn "incasso" wordt opgeleverd. Dat is niet het geval. Niet omdat we deze functionaliteit niet willen, maar omdat onze ontwikkel capaciteit voor andere functionaliteit wordt ingezet. Dit jaar ontwikkelen wij een voorraad module die in de loop van volgend jaar op de markt komt. 
Met vriendelijke groet,
Bob/Product Manager
Geef aub een "kudo" als je denkt dat het antwoord nuttig was en klik op "als
oplossing accepteren"
als je vraag hiermee beantwoord is. Dit helpt anderen in de Community!