Mine produkter
Hjælp

Release notes 9.88.0 03.04.2024

af Adam Brandgaard

Hej alle,
Håber i har haft en fantastisk påske. 

I denne uges release notes er der nogle småforbedringer til kør betalinger, den nye salgsordre fane mm. 

2 Kommentarer
JacobThoft
CONTRIBUTOR *
af JacobThoft

Hej Visma
Siden 8/4 har vi modtaget en del fejlkoder som vi ikke har set tidligere. I hvert fald ikke de seneste 12 mdr.
Fejl 1414 på MEDA på forskellige kundeforhold. Advisering 217 på ANSF på forskellige kundeforhold.
Vi har også i dag set fejl 70 på MEDA på medarbejdere der ikke er foretaget nogle ændringer på.
Jeg er ikke Visma ekspert, men er den der dagligt tjekker kvaliteten af integrationen mellem vores HR system og Visma.
Jeg gætter på at Visma har indført nogle valideringer eller kontroller, som får flere af vores medarbejdere til at dukke op i kvitteringsfilerne med fejlkoder.
Ser frem til at høre fra Jer.

af Adam Brandgaard

Hej @JacobThoft ,

Beklager det sene svar. I vil skulle kontakte API supporten som vil kunne hjælpe med at afklare hvad der går galt her. Denne kanal er beregnet til dialog mellem Visma Software A/S og vores kunder, vi kan ikke yde API support, da vi ikke er udviklere. Hvis i har en integration, burde den ansvarlige for integrationen gerne have adgang til API kanalen 😊