Mina produkter
Hjälp

Version 8.29.3 av Visma.net ERP släpps 10/12.

av Joakim Arvidsson (Uppdaterad ‎10-12-2020 13:45 av Joakim Arvidsson VISMA )

I eftermiddag klockan 17:00 släpps version 8.29.3 av Visma.net ERP. Versionen består av buggfixar och nya funktioner i fönstret Behandla kontoutdrag (CA306000) och Behandla kundinbetalningar (AR305000) som gör det möjligt att välja flera dokument samtidigt på en leverantör/kund att matcha poster mot.Delivery.png

 

Fullständiga releasenotes går att ladda ner här.

 

Versionen kräver ingen nedtid och inloggade användare kommer bli notifierade när den nya versionen finns tillgänglig och behöver då bara logga ut och in för att ändringarna ska börja gälla.

4 Kommentarer
Kristofer_
CHAMPION ***
av Kristofer_

Låter som bra förbättringar, synd att denna irriterande bugg inte åtgärdats. @Joakim Arvidsson vad är status på denna?

av Joakim Arvidsson

Hej @Kristofer_, när det gäller det problemet har det bekräftats som en bugg, men det är ännu inte löst. Den informationen har er partner tagit emot tidigare, har ni fått denna informationen från er partner?

 

Du får gärna säkerställa med er partner att någon konsult har möjlighet att följa med på det ärende vi har så att ni tar emot den informationen som jag lägger ut i det ärendet, meddela mig på mail ifall vi behöver göra någon ändring i vem som är ansvarig för ärendet.

Kristofer_
CHAMPION ***
av Kristofer_

@Joakim Arvidsson Tack för svar! Jag förstod det på vår partner som att de inte hade hört något från er om ärendet, men det kan vara jag som missuppfattat, får reservera mig för det. Då vet jag i alla fall att ni har bekräftat det som en bugg, bra.

 

Vilken mailadress når jag dig på? Kan vara bra att vi synkar att rätt person ligger på ärendet, har skett en del förändringar hos partnerbolaget.

av Joakim Arvidsson

@Kristofer_ 

joakim.arvidsson@visma.com

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här