for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
I forbindelse med fisjonen av Visma Enterprise AS og Visma Flyt AS, har vi opprettet nye kundeområder for våre kunder. Du leser nå artikkelen som ligger i kundeområdet til Visma Enterprise AS.
Hva finner jeg på kundeområdet?
På kundeområdet publiseres varsler, endringer og annen informasjon som avtalen mellom Visma og kunde henviser til. Dette vil typisk være varsling om endringer av underdatabehandlere, oppdateringer og forbedringer til SLA (Service Level Agreement), og annen viktig informasjon som berører alle selskapets kunder.
Hvilket kundeområde skal jeg abonnere på?
Kundeområdet for Visma Enterprise AS vil dekke følgende produkter og tjenester:
Leter du etter det tilsvarende området for Visma Flyt AS?
NB: Dersom din bedrift/ kommune har produkter hos begge selskapene, må dere sikre at riktig(e) kontaktperson(er) abonnerer på begge områdene.
Hva skjer med tidligere informasjon og kundeområde?
Dokumenter fra nedlastingsområdet på dagens kundeområde vil fordeles på de to selskapene, og ligge tilgjengelig på nedlastingsområdene tilknyttet de nye kundeområdene.
Dagens kundeområde vil merkes med “arkiv”, og vil være tilgjengelig i ett år etter formell fisjon 1.9.2024.
Hvordan abonnerer jeg på innhold i Visma Community?
Du kan lese om hvordan du abonnerer på innhold i Visma Community i denne artikkelen.
Har du behov for ytterligere bistand kan du ta kontakt med oss på support.community@visma.com.
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.