Mine områder
Hjelp

Ny funksjonalitet: Private barnehager kan legge inn lenke til barnehagens vedtekter i Flyt Barnehage

av Mina G Skage (Oppdatert ‎21-05-2025 14:47 av Mina G Skage VISMA )

Private barnehager kan legge inn lenke til vedtekter i barnehagens fane "Innstillinger" i Flyt Barnehage - for at lenken skal vises der søker svarer på tilbud.

Dersom en privat barnehage ikke har lag tinn lenke til egne vedteker ser søker infomeldingen "Barnehagen har ikke lagt til link for vedtekstene sine". Foresatt kan likevel svare på tilbud, men de får ikke akseptert at de har lest vedtektene. 

Som bruker av Flyt Barnehage finner du informasjon om eksisterende og ny funksjonalitet via (?)-tegnet direkte i løsningen! 🙂 

3 Kommentarer
Britt Haugen
CHAMPION ***
av Britt Haugen

Jeg la i dag inn lenker til private barnehagers vedtekter fordi foresatte ikke fikk svart på tilbud siden det ikke lå inne avhakning for dette før jeg hadde lagt inn lenken. Skal jeg ta dem bort igjen? Kanskje jeg har sovet i timen, men jeg har ikke hørt om dette før. 

Mina G Skage
VISMA
av Mina G Skage

Hei @Britt Haugen 

Da var du "god" og rask på å gjøre dette! Feltene ble trukket tilbake fordi utvikling jobber med å rette feilen om at foresatte ikke fikk svart på tilbud. Feltene for lenker til vedtekter for private barnehager tilgjengelig igjen når dette er rettet! 🙂 Beklager forvirringen! 

Ønsker deg en fin dag! 

Mina G Skage
VISMA
av Mina G Skage

@Britt Haugen feilen er nå rettet! 🙂