for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Vi er glade for å endelig gi dere funksjonen Beredskapsliste, designet for å hjelpe tjenesten med å opprettholde tilgang til kritisk klientinformasjon selv i tilfelle en systemkrasj. Dette verktøyet lar deg generere en utskrivbar PDF som inneholder essensielle detaljer for aktive barn.
Beredskapslisten er kun tilgjengelig/synlig dersom din rolle har tilgang. Rollen må ha minst én av følgende tilgangsrettigheter:
Hvor du finner nedlastingsknappen:
Knappen vises på to steder når den er synlig:
Hvem er inkludert i listen
Den genererte PDF-en inkluderer alle relevante enkeltpersoner med aktiv status i systemet ditt, uavhengig av eventuelle filtre du for øyeblikket har brukt på listevisningen.
Listen inkluderer:
Listen utelukker:
Tips: Det kan være lurt å ha en rutine for å endre status når barn ikke lenger er aktive. Dette vil hjelpe med å holde listen kortere og enklere å håndtere. Vi anbefaler at dere vurderer å implementere en slik rutine for bedre oversikt.
Innhold i PDF-en
Systemet genererer et enkelt PDF-dokument, med én side dedikert til hver inkluderte barn.
Dokumentet inneholder følgende informasjon for hvert barn:
Institusjon: Dette er den organisasjonstypen som vises i listen, forutsatt at den er med i kodeverket og ikke er utdifferensiert i flere varianter. Hvis det ikke er noen fosterforelder registrert, skal detaljene til den første aktive nettverkspersonen som er knyttet til en organisasjon av type "Institusjon" vises.
Andre organisasjonstyper: Andre typer, som for eksempel "Skole," vil ikke vises i listen.
Begrensning for Institusjon: Hvis det finnes flere varianter av organisasjonstypen "Institusjon" i kodeverket, er det kun de registrerte som "Institusjon" uten varianter som tas i betraktning.
Når du ber om listen, genererer systemet PDF-en og gjør den tilgjengelig i "Mine nedlastinger".
For revisjon og samsvarsformål:
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.