Mine områder
Hjelp

Vi lanserer gruppe for tekstmaler!

av Tomas Sjåvik Torbjørnsen

Nå kan du finne alt som handler om tekstmaler på ett sted. Vi lanserer nå “Tekstmaler” som en gruppe her i Community. Målet vårt med dette er at du skal ha et sted hvor det er naturlig å gå til for å spørre om og dele tekstmaler med andre. Vi vet at det er mye kunnskap rundt om i barneverntjenestene i Norge, og mange har laget gode maler!

Hva er en gruppe?

En gruppe fungerer egentlig som et eget community-område i et community-område, og kan egne seg til å diskutere eller følge med på noe som har en viss tematikk. Dette prøver vi nå med tekstmaler. Du finner gruppa i samme menylinje som nyheter, diskusjon, kurs og support. 

Hva kan jeg gjøre der?

I denne gruppa kan du følge med og delta i diskusjoner og lese nyheter fra oss om tekstmaler. Du skal også, i diskusjonene, ha mulighet til å legge ved filer.

Hva finnes der nå?

Vi har allerede flyttet flere diskusjonstråder og nyheter som omhandler tekstmaler til denne gruppa. Derfor kan du allerede nå finne nyttig informasjon og tekstmaler du kan bruke.

Hvor finner jeg den, og hvordan får jeg tilgang?

Du finner gruppa under fanen “Grupper” her i området. 

Gruppehubber-i-Visma-Flyt-Barnevern-Visma-Community-02-05-2025_02_52_PM.png

Hvordan får jeg varslinger på nytt herfra?

Når du har valgt å bli medlem vil du automatisk også abonnere (få varslinger på e-post) når det skjer noe nytt. Her kan du for øvrig lese mer om varslinger i Community.

Tekstmaler-i-Flyt-Barnevern-Visma-Community-02-05-2025_02_53_PM.png

Har du noen innspill eller spørsmål? Ta gjerne kontakt med tomas.torbjornsen@visma.com eller kommenter i denne artikkelen.

Vi håper det er nyttig!