for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Vi har nå gjort forbedringer i hvordan du laster ned og sender samling av dokumenter.
Viktige endringer du vil se:
"Skriv ut, last ned eller send"-knapp
Den eksisterende knappen "last ned eller send hendelser" på klientkortet vil bli erstattet med: "Skriv ut, last ned eller send". I rullegardinen til denne knappen vil du finne "Hendelser".
Knappene “Send” og "Last ned" er slått sammen til en enkelt "Lag PDF"-knapp.
Umiddelbar tilbakemelding for nedlastinger
Når du bestiller en nedlasting (oppretter en PDF), vil du motta umiddelbar tilbakemelding om at prosessen har startet. En "toaster"-varsling vil vises med teksten: "Nedlastingen har startet og pågår".
"Mine nedlastninger" på Hjemsiden
En ny seksjon på Hjemsiden din, "Mine nedlastninger", vil vise en liste over alle dine nedlastede hendelser og dokumenter.
Forbedrede funksjoner for dokumentbehandling
Når et dokument er lastet ned til "Mine nedlastninger" på Hjemsiden din, vil du se:
Viktig oppdatering angående filstørrelsesgrenser for korrespondanse
Vi fjerner også den generelle filstørrelsesgrensen for sending og mottak av korrespondanse, og alle tilhørende advarsler. Dette betyr at du ikke lenger trenger å bekymre deg for å passe store samlinger av dokumenter innenfor en grense på 350 MB.
Sende stor korrespondanse til KS SvarUT
For korrespondanse med en filstørrelse over 350 MB, vil den automatisk bli sendt til KS SvarUT med beskjed til KS om kun digital levering.
Den medfølgende teksten forklarer: "Digital sending hele veien fra avsender til mottaker krever fødselsnummer eller organisasjonsnummer. Men hvis en person har reservert seg mot digital post, vil korrespondansen ikke bli sendt digitalt hele veien. Flyt kan ikke se hvem som har reservert seg eller ikke. Kun privatpersoner kan reservere seg mot digital post. Korrespondansen sendes til KS, men den printes ikke manuelt av KS og videresendes til mottaker. Derfor er det viktig å overvåke forsendelsesloggen for å sjekke om mottakeren har mottatt korrespondansen. Hvis mottakeren har reservert seg mot digital post OG filstørrelsen overskrider 350 MB, vil status være 'Ikke levert'. Da må dokumentet printes ut og sendes i posten.
Vær oppmerksom på at 10 MB-grensen for digital signering for Digdir vil forbli.
Disse oppdateringene har som mål å gi en mer sømløs og effektiv opplevelse for alle. Vi tror disse endringene vil forbedre arbeidsflyten din betydelig når du håndterer dokumenter og korrespondanse.
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.