Mine områder
Hjelp

Takk for tidenes Update

av David Aarstein
Update 2014 er over. Temaet for året var «Produktivitetsløftet». I år besøkte vi Kristiansand, Bergen, Stavanger, Trondheim, Oslo og avsluttet i Tromsø. Samtlige steder med rekorddeltakelse, totalt over 1600 deltakere

Personlig hadde jeg fornøyelsen av å ha over halvparten av alle deltakerne på mine Visma Business sesjoner om nyheter og tips/triks. Dette er en unik mulighet for meg som produktansvarlig å føle temperaturen hos våre kunder.

I løpet av hver dag får jeg snakket med 20 – 40 kunder ansikt til ansikt om deres opplevelser av Visma sine produkter. Dette tar jeg med tilbake og bruker aktivt når vi planlegger hvordan fremtidens Visma Business produktlinje skal være. I tillegg håper jeg deltakerne deler erfaringer slik at det blir mest mulig effektiv bruk av Visma Business hos hver enkelt kunde.

For å få mest mulig utbytte av Update ønsker jeg en aktiv dialog med deltakerne under Visma Business-sesjonene, og det følte jeg at vi fikk til denne gangen.

Takk til alle som deltok, og ikke minst til de som var aktive og delte erfaringer.Til slutt vil jeg minne om de viktigste punktene jeg vil at dere skal huske etter Update:

 

  1. Starte med AutoInvoice slik at dere kan fakturere elektronisk 
  2. Ta i bruk Visma Community
  3. Vent med å oppgradere til versjon 9 kommer (sommeren 2014)

 

 

Jeg ser frem til neste Update og håper dere blir enda flere neste gang!

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"