Mine områder
Hjelp

Vinn eksklusive VIP-billetter til Accounting Forward 14. juni!

av Anonymous
14. juni samles regnskapsbransjen under Accounting Forward. Kjenn din besøkstid - grip sjansen!

Få innblikk i unik kunnskap og nye verktøy som du og ditt byrå kan benytte for å øke egen verdiskapning i en digital verden. Accounting Forward er et samarbeid mellom Visma, Tripletex og Regnskap Norge. Arrangementet kan kombineres med Regnskap Norges Årsmøte 2017.

Vinn to VIP-billetter - slik deltar du:

Legg igjen en kommentar i kommentarfeltet der du forteller oss hvorfor du ønsker å delta på Accounting Forward 14. juni. Vinneren trekkes kommende torsdag 01.juni. Vær rask! Verdi 5980,-

 

Psst - trenger du inspirasjon og mer info om arrangementet? Det finner du her.

 

Hvordan lykkes som regnskapsbyrå i en digital verden?

Vi har invitert den verdenskjente regnskapsautoriteten Rob Nixon fra Australia til Accounting Forward. Rob Nixon har i 23 år hjulpet byråer i over 30 land med å skape vellykkede forretningsmodeller - og dermed øke gevinster, kapasitet og omsetning.

14.juni er han blant foredragsholderene under Accouting Forward. Fra scenen vil han fortelle deg og ditt byrå hvordan man best mulig utnytter de mulighetene automatisering, digitalisering og robotisering gir fremover.


Rob Nixon - The Perfect firm


Del 1: Teknologisk utvikling kan sette virksomheten ut av spill

  • Den globale regnskapsbransjen er en $ 500BN-bransje - 87% påvirkes av digitalisering
  • Hva omfatter digital endring, og hva driver det?
  • Hva byrået må gjøre for å lykkes med digital endring

Del 2: Din nye forretningsmodell og de 8 ikke-forhandlingsbare strategiene

  • Derfor vil ikke den tradisjonelle regnskapsmodellen være lønnsom i fremtiden
  • Den ene forretningsmodellen som bør følges
  • De 8 ikke-forhandlingsbare strategiene du må forstå for å lykkes
  • Hvordan tjene 1M i fortjeneste per partner

Del 3: Øk fortjeneste, kapasitet og omsetning

  • 11 strategier for å øke fortjenesten - uten å anskaffe en tredjepart
  • 8 strategier for å øke kapasiteten - uten å ansette flere regnskapsførere
  • 11 strategier for å øke omsetningen - uten å kjøpe et annet firma
  • Betydningen av å være proaktiv

 

Over 480 er påmeldt!
Grip sjansen - delta og vinn!
Verdi 5980,-

6 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Legg igjen en kommentar her, der du forteller oss hvorfor du ønsker å delta på Accounting Forward 14.juni. Vinneren trekkes kommende torsdag 01.juni! Lykke til 😃
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Jeg nominerer Per Ivar Thune, Daglig leder i Paragon Økonomitjenester. Hans selskap står foran endringer både i form av arbeidsrutiner, og digitalisering av systemportefølje. Dette seminaret tror jeg er midt i blinken for han.
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Jeg har veldig lyst å delta! Veldig interessert i digitale endringer/prosesser, og gleder meg veldig til å høste av Rob Nixon sine erfaringer. Please!
Anita Guvåg Nylund2
CONTRIBUTOR ***
av Anita Guvåg Nylund2
Jeg ønsker veldig gjerne å delta, da ny teknoligi er spennede og jeg ser at fremtiden vil bli anderledes. Har også litt erfaring med Tripletex så interessant å høre om dette samarbeidet. Kanskje vi kunne forenkle våre rutiner og få en bedre hverdag, og knytte kundene mer opp på nåtid:)
Nils Ove Nygård1
CONTRIBUTOR ***
av Nils Ove Nygård1
Ja, takk. Jeg kunne gjerne tenke meg billetter. Det høres utrolig spennende og lærerikt ut, spesielt for oss som er et nytstartet byrå.
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous
Konkurransen er avsluttet. Vi gratulerer Mattis Wang og nominerte Per Ivar Thune med to eksklusive VIP-billetter til Accouting Forward 14.juni i Oslo. Håper dagen blir lærerrik! 😃
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"