Mina produkter
Hjälp

Brev från vår vd Sofia Gerstenfeld

av Catarina Söderlund

virus-communitymått.jpg

Kära kund

Jag heter Sofia Gerstenfeld och är vd för Visma Enterprise. Vi är mitt i en kris och jag vet att många är bekymrade. Både för egen och för andras hälsa, men också för konsekvenserna i samhället. Jag känner ett stort personligt ansvar för de system och tjänster som vi levererar. Du som kund är beroende av vår leverans för att ni ska kunna upprätthålla er verksamhet. Därför är vår viktigaste uppgift nu att säkerställa vår drift och ge dig uppdaterad information och stötta dig i denna krävande situation.

 

Inom Visma har vi beredskapsplaner på plats som innebär att alla enskilda medarbetare kan ersättas av andra namngivna kollegor, vi har säkrat att alla kommer åt alla system hemifrån för att klara sina arbetsuppgifter. Vår strategi är att låta alla medarbetare, där det är möjligt, arbeta hemifrån från och med nu. Vi är med andra ord rustade för att säkra en stabil drift framöver. Jag vill också tillägga att vi inte har några kända smittade fall bland våra medarbetare. 

 

Om du har några frågor så finns vi här för dig. All support är tillgänglig via våra vanliga kanaler och håller öppet enligt ordinarie tider och du når oss alltid genom att lägga ett ärende här i Communityn. Skulle det ske förändringar i vår service, så hittar du löpande information om det här.

 

Vänliga hälsningar

Sofia Gerstenfeld

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här