Mina produkter
Hjälp

Er feedback är viktig för oss!

av Fredrika Demberg

Kunden står i centrum för allt vi gör och i vårt mål med Customer Success är er feedback avgörande för oss. Vi kommer därför att införa möjlighet för feedback inuti produkten.

 

pNPS.PNG

 

4 Kommentarer
Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Visma Support - Lön 600.

Kundsupportens bemötande inga problem men kunskap saknas ibland, det kan ta 20-30 minuter innan man får ett svar då hon/han måste gå iväg och samtala med sin kollega. Ibland kan det kännas att de har inte det kunskapen med support på vissa frågor. Det är därför det blir långa köer till supporten pga det man talat med som skulle hjälpa behöver hjälp själv för att kunna svara på frågorna. Det är väldigt frustrerande för mig som sitter o väntar ...

 

Det märker jag om den som svarar har den kompetens då går det fort o tydligt svar man får, det beror vem man har hamnat till. Det är inte ofta man hamnar på en bra handläggare på supporten.

 

Hoppas att ni kan förbättra er service m mer  kunniga personal på supporten att man kommer fram till supporten snabbare än vad det är idag. 

Tacksamt för er förståelse och återkoppling.

 

 

 

Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Hej @Anonymous 

 

Tack för din feedback! Den vill vi ta tillvara, och såklart ge våra användare bättre upplevelse av supporten! Du lämnade din feedback under produkten Visma EasyCruit men nämner Lön 600 så jag undrar om det har hamnat rätt . Vilken produkt är det du använder så rätt supportavdelning kan ta del av det du skrivit och jobba med de viktiga delarna du lyfter!

 

Ha en fin dag!

 

Hälsningar,

 

Anna

Visma EasyCruit 

Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Jag kanske har kommit fel ..

Produkten är Visma lön 600.

 

mvh

Elizabeth

Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Tack för förtydligandet Elisabeth @Anonymous , jag har hittat produkten och rätt team kommer ta del av det du skrivit.

 

Ha en fortsatt trevlig dag!

Hälsningar,

 

Anna

Visma EasyCruit 

 

 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här