Mine områder
Hjelp

Abonnerer du på de nye kundeområdene?

av Tomas Sjåvik Torbjørnsen

Det er laget nye kundeområder for Visma Enterprise AS og Visma Flyt AS, som det er viktig at dere som kunde abonnerer på. Dette er gjort i forbindelse med fisjonen av de to selskapene. 

Hva finner jeg på kundeområdet?

På kundeområdet publiseres varsler, endringer og annen informasjon som avtalen mellom Visma og kunde henviser til. Dette vil typisk være varsling om endringer av underdatabehandlere, oppdateringer og forbedringer til SLA (Service Level Agreement), og annen viktig informasjon som berører alle selskapets kunder.

Hvilket kundeområde skal jeg abonnere på?

Kundeområdet for Visma Enterprise AS vil dekke følgende produkter og tjenester:

• Enterprise-suiten
    • Enterprise Plus (HRM, Økonomi, Innkjøp, BI, Ressursstyring)
    • Enterprise On Premise (HRM, Økonomi, Innkjøp, Ressursstyring)
  • Visma Tid
  • EasyCruit
  • Multi Lønn og HR
  • Momentum
  • Visma Flyt Ressursstyring
  • Visma Gat Ressursstyring

Kundeområdet for Visma Flyt AS vil dekke følgende produkter og tjenester:

• Flyt Helse, Profil, HsPro, Ruteplanlegger, Flyt Samspill, Link
  • Flyt PPT, Flyt Sikker Sak, Flyt Generell Sak, Visma Samhandling Arkiv, Flyt Barnevern, Familia, Velferd, Flyt Barnevernvakt, FlyVo
  • Visma InSchool, Flyt Skole, Flyt Barnehage, Flyt Timeplan, Optimert barnehageopptak

Dersom din bedrift/kommune har produkter hos begge selskapene, må dere sikre at riktig(e) kontaktperson(er) abonnerer på begge områdene.

Hva skjer med tidligere informasjon og kundeområder?

Dokumenter i nedlastingsområdet fra det gamle kundeområdet er fordelt på de to selskapene, og ligger tilgjengelig på nedlastingsområdene tilhørende de nye kundeområdene.

Dagens kundeområde er merket med “Arkiv” og vil være tilgjengelig ut 2025.

Hvordan abonnerer jeg på innhold i Visma Community?

Du kan lese om hvordan du abonnerer på innhold i Visma Community i disse artiklene (like artikler i hvert sitt område).
Se artikkel i Visma Flyt-området

Se artikkel i Visma Enterprise- området

Har du behov for ytterligere bistand kan du ta kontakt med oss på support.community@visma.com.

Få oppdateringer om denne artikkelen rett i mailboksen din

Klikk på de tre prikkene til høyre i innlegget/artikkelen og velg Abonnér.

Les mer om abonnering på artikler, faner og områder her.