Mine områder
Hjelp

Prøv elektronisk signering gratis!

av Anonymous

Den kan være mange bekymringer som kommer til overflaten når man vurderer å gå over til elektronisk signering av kontrakter, avtaler og andre dokumenter. Visma Sign, vår tjeneste for elektronisk signering, er en bekymringsfri tjeneste som du kan prøve gratis i en begrenset periode.

 

Du kan prøve Visma Sign HER

 

Elektronisk signering ved hjelp av BankID begynner å bli godt utbredt på hjemmebane, men det kan fortsatt virke litt unødvendig og kanskje også litt usikkert å bruke i jobbsammenheng. Forhåpentlig vis kan du få svar på noen av bekymringene dine nå: 

 

Hvor effektivt er elektronisk signering?

98% av alle dokumentene som har blitt sendt via Visma Sign har blitt signert.

 

Hvordan kan man se at jeg er avsenderen?

Visma Sign kan tilpasses din bedrift slik at den som underskriver ser e-postadressen din og navnet på firmaet ditt.

 

Hvordan varsles den/de som skal signere?

Du kan varsle personen(e) ved å sende en invitasjon via epost. Her er det flere ferdige meldingsmaler du kan bruke, slik at du slipper å skrive den selv. Du kan også velge å varsle gjennom SMS.

 

Hvordan arkiveres dokumentet etterpå?

Når dokumentet er underskrevet, blir det oppbevart i det digitale arkivet i Visma Sign i syv år. Det at både avsenderen og den som har signert har tilgang til arkivet, sikrer god transparens. Du kan også velge å laste ned dokumentet og arkivere det er annet sted.

 

Hvor sikkert er dette arkivet?

Du har mulighet til å strukturere ditt digitale arkiv akkurat slik du vil, med mulighet til å definere tilgangsrettigheter til mapper i henhold til bedriftens behov.

 

Hvor mye koster det?

I tillegg til at å kunne teste Visma Sign gratis i en begrenset periode, har tjenesten ingen oppstartskostnader, brukerpriser eller andre faste kostnader! Du betaler kun for det du bruker. Enkelt og greit!

 

Har du lyst til å teste elektronisk signering i praksis? Få de 10 første signaturene GRATIS HER

 

 

 

33_Visma_009.jpg

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"