Mine områder
Hjelp

Utviklingsplaner Payroll

av Hanna Eid (Oppdatert ‎17-03-2023 11:24 av Hanna Eid VISMA )

Payroll_RGB.png

Vi har nå tatt i bruk et nytt verktøy for å presentere utviklingsplaner for Payroll.

I den nye oversikten vil du kunne finne informasjon om hva vi jobber med på utvikling akkurat nå, og hva som er neste til å begynne på. 

Du finner våre utviklingsplaner ved å følge denne linken: 

https://portal.productboard.com/payrollno/4-payroll-utviklingsplaner-kundeonsker 

16 Kommentarer
av Oliver Tobias Gran

Takk for info @Hanna Eid 

Hanna Eid
VISMA
av Hanna Eid

Lagt til skjermdump av Roadmap frem til vi får løst problemene med Regnearket 🙂 

Erik Busch PCSS
PARTNER
av Erik Busch PCSS

Takk for veldig god informasjon @Hanna Eid! Utviklingen av 14 dg lønn, flere avsetningskonti, flere pensjonstilbydere, mm er avgjørende for at våre kunder skal si ja til en fremtid med Visma.net. Stå på og jeg gleder meg til flere nyheter 🙂 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei! Kan ikke se at betalingen av terminoppgjør via AutoPay ligger her? Jobbes det fortsatt med og hva er status? 🙂
Det ble flyttet fra kvartal til kvartal i 2021, men kan ikke finne noe i community eller Payroll om at dette er mulig nå.

Katja Skjellum
CONTRIBUTOR *
av Katja Skjellum

Hei, jobbes det med muligheten til å kunne hente A-07 direkte i systemet fra Altinn? Slik at man slipper å logge seg direkte på i Altinn for å hente dette?

Enel051
CHAMPION ***
av Enel051 (Oppdatert ‎01-06-2022 11:58 av Enel051 )
johnerikjohnsen
PARTNER
av johnerikjohnsen

Hvor ble det av ny lønnsslipp?

 

Tone Solberg
CONTRIBUTOR *
av Tone Solberg

Hvordan går det med integrasjon mot Visma Enterprise Ressursstyring? Vi venter på denne integrasjonen før vi kan bytte fra H&L til Visma Pay Roll. 

Janne Thomassen
CONTRIBUTOR *
av Janne Thomassen

Har sett på  ny meny ang. lønnskjøringer. Det bør være mulig å velge sortering av de ansatte, ikke bare alfabetisk, men og etter ansatt nr. hvis man ønsker det.

Savner fremdeles oppdeling av feriepenger, ikke bare 6. ferieuke men og 5. ferieuka på egen lønnsart. 

Savner og varselliste som bør ligge på forsiden med menypunktene (som i H&L)

Tilbake knappen virker ikke etter henting av skattekort og Altinn.

syngje
CONTRIBUTOR ***
av syngje

Hei! Jeg finner ikke at ekstra arbeidsgiver avgift 5% blir ført mot aktuell ansatt her og ikke fordelt på alle ansatte? Er denne jobben ferdig? Dette haster veldig å få på plass og tregner derfor en tilbakemelding på om denne jobben er ferdig siden jeg ikke finner den? Takker!

av Ivar Helgeland - Dataplan

Productboard ser veldig bra ut! 👌Kjekt å kunne følge utviklings ønskene tettere 😍

Silje G
CONTRIBUTOR ***
av Silje G

Supert å kunne følge utvikling. 

Skal vi legge inn idéer der også? Eller holder det at idéer postes i community? 

Siri_Hovland
PARTNER
av Siri_Hovland

Ser veldig bra ut, ja! Oversiktlig og fint, og vi får et lite innblikk i utviklings planer for de forskjellige funksjonalitetene. 

Tommy Stensli1
CHAMPION *
av Tommy Stensli1

Hvordan kan jeg se mine egne Ideer? Jeg postet nettopp en idé men jeg finner den ikke igjen. 

 

Frank Kvanmo
CONTRIBUTOR *
av Frank Kvanmo

Feriedager tilgode på lønnsslipp???

Kari Sanden
CONTRIBUTOR ***
av Kari Sanden

Når kommer Payroll sin versjon av "periodens transaksjoner" fra H&L?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"