Mijn Communities
Help

Ontdek 'Mijn communities' in de Visma Community

door Roel van der Meulen (Bijgewerkt ‎18-03-2022 16:20 door Roel van der Meulen VISMA )

Wat zijn 'Mijn communities'?

Met Mijn communities kan je jouw favoriete communities selecteren waardoor jij ze beschikbaar krijgt onder het menu - de negen bolletjes - rechts bovenaan. Op jouw voorpagina zie je dan alleen de publicaties van jouw selectie. Anders gezegd: alles over jouw favoriete interessegebieden.

Wat zijn de voordelen van 'Mijn communities'

  • Sneller navigeren
  • Eenvoudig toegang tot informatie van jouw producten en diensten
  • Nieuws en updates van jouw favoriete onderwerpen
  • Kennis uitwisseling en ondersteuning 

Hoe selecteer je jouw favorieten?

Het is eenvoudig om de producten en onderwerpen te selecteren die jouw interesse hebben. 

 

Aanpassen van 'Mijn communities'

  1. Ga naar 'Mijn communities' via de 9 puntjes rechtsboven in het scherm - naast je profiel foto - en klik op 'Beheer mijn communities'
    RoelvanderMeulen_0-1647616657434.png

     

  2. Je kunt er voor kiezen om communities te verwijderen die je niet gebruikt en communities toe te voegen als ze interessant voor je zijn. 
    mijn-communities-2b.jpg

     

  3. Het is ook mogelijk om communities toe te voegen vanuit de gekozen community. Zoek jouw producten en interessegebieden bovenin het scherm.
    Opmerking! Vergeet niet om het zoekgebied in te stellen op 'Alle communities'.
    RoelvanderMeulen_1-1647616720874.png

     

  4. Na de selectie van die community klik je vervolgens op '+ Mijn communities' aan de rechterkant om deze community toe te voegen.
    RoelvanderMeulen_3-1647610827894.png

 

Succes met het selecteren van jouw favoriete onderwerpen en profiteer van alle voordelen van de Visma Community!!

0 ANTWOORDEN 0