Mine produkter
Hjælp

Release: 6. maj 2021

af Mie Eggers

Releasen i maj måned giver jer igen adgang til at se totaler på siden Fravær. Dette og en række andre rettelser i systemet kan du læse mere om i vedhæftede releasedokument.

 

Ændringerne bliver lagt på torsdag aften den 6. maj og er dermed synlige for jer fredag morgen.

 

 

4 Kommentarer
AKHjort
CONTRIBUTOR **
af AKHjort

Rolle Fraværsregistrator kan ikke rette/slette fravær mere - dette har været et problem siden marts måned, og jeg troede det ville blive løst med denne release.

Kan I hjælpe os?

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Hej AKHjort

Jeg vil bede om at oprette en sag til os eller kontakte vores kundecenter, så vi kan hjælpe dig med den konkrete sag.

 

Vibeke Henriksen
CONTRIBUTOR *
af Vibeke Henriksen

Hvordan kan jeg ændre visning af feriedage og feriefridage fra timer til dage. Mine kolleger er meget lidt forstående når der står i app'en at de har f.eks. -137 feriedage. Lige så lidt forståelse har de for at blive trukket 155.000,00 kr. i løn pga enhedsvisningen er forkert.

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Hej Vibeke

Ændring af dette foretages under Indstillinger. I menupunktet Løndele/fraværskoder i fanen Fravær kan du ændre tidsenhed. Hvis fraværskoden f.eks. 60 feriefridage mangler, så tilføjer du den her og vælger dage som enhed. Efterfølgende skal du gå i menupunktet Opslagskoder, vælg opslagstabel 322 Fraværstype. Hvis der ud for kode 60 fortsat står 'timer' i kolonnen Type, så skal du slette linjen ved at klikke på den røde slet knap yderst til højre - herefter vil linjen blive vist med 'dage'.

Se evt. også My Visma administator vejledning via dette link: Vejledning til My Visma 

 

Hvis du ønsker yderligere hjælp til jeres fraværskoder eller lign., vil jeg bede dig om at sende en sag ind til os.