Mine produkter
Hjælp

Release 7. og 14. oktober 2021

af Anja Bogaerdt (Opdateret ‎19-10-2021 09:27 af Anja Bogaerdt VISMA )

Vedlagt releasedokument for Visma Løn Finans.

Dokumentet er opdateret efter releasen den 14. oktober.

6 Kommentarer
Susanne2505
CHAMPION *
af Susanne2505

Her står der gælder for Visma løn finans men gå ud fra, at der skal står gælder for Visma Løn og Finans ?

af Anja Bogaerdt

Hej Susanne

Vi har to lønsystemer, Visma Løn og Visma Løn Finans og det vedlagte releasedokument gælder kun for det system der hedder Visma Løn Finans.

 

Mvh. Anja

Susanne2505
CHAMPION *
af Susanne2505

 

Forvirret på et højere niveau @Anja Bogaerdt 

De udfordringer som Visma løn har /haft er de så fikset nu ?

Kan se se at du skriver i denne release at 4790 virker igen - det gør den da også for Visma Løn ikke ?

af Anja Bogaerdt

Hej Susanne

Rettelsen vedr. lønart 4790 er opdateret i begge systemer, også Visma Løn.

 

Jeg kan ikke se hvilket firma du arbejder hos, men hvis du ikke arbejder i en bank, pensionsselskab eller forsikringsvirksomhed, så skal du kigge i releases fra det område, der hedder Visma Løn på dette link: 

https://community.visma.com/t5/Releases-i-Drifts-og-Release/bg-p/DK_EN_drift-og-release_Releases/lab...

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Hej Anja

 

Jeg forstår ikke omtalen af ændringen af lønart 40012.

Som jeg læser der kan den nu kun bruges til at rette i feriedagene for indeværende ferieår.

Hvorledes får vi det så rettet hvis MLE har lavet fejl i feriedagene for sidste ferieår ?

Har konkret mindst et par medarbejdere med negative antal feriedage i sidste ferieår.

 

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

af Anja Bogaerdt

Hej Klaus

Lønart 40012 kan fortsat bruges til indv. år, og sidste år hvis den efterreguleres. Det er planlagt at der kommer en ny lønart til korrektion af sidste ferieår, i en kommende release. Dvs. en lønart der ikke behøver at blive efterreguleret.

 

Mvh. Anja