Mine produkter
Hjælp

Release: November 2019

af CamillaJeppesen (Opdateret ‎12-02-2021 21:52 af Thor Lundehoj VISMA )

Velkommen til november releasen 2019. I denne måneds release kan vi blandt andet introducere den nye fraværsrapport i Visma HRM Analytics. Det fulde release dokument kan hentes i PDF.

 

Highligts fra releasen:

  • Ny fraværsrapport til Visma HRM Analytics

 

Ny version af dashboardet til Visma HR

I juni 2019 introducerende vi Visma HRM Analytics. Efterfølgende har vi arbejdet hårdt på at kunne tilføje fraværsdata. Den nye fraværsrapport samler dermed dine fraværsdata i let overskuelige dashboards. 

 

Fraværsrapporten gør det fx muligt at få:

  • Sygdom og fravær fordelt på ugedag
  • Sygdom og fravær fordelt på perioder
  • Sygdom og fravær i procent

 

Inden releasen fredag den 8. November vil du modtage en mail med vejledning. Du kan også finde den opdateret vejledning på Visma Community onsdag den 6. november.  

 

Har du husket at tilmelde dig vores webinar?

Alle Visma HRM Analytics brugere er inviteret til vores webinar om datadrevet HR. På webinaret vil du også blive præsenteret for de nye fraværsrapporter i Visma HRM Analytics.

 

Du kan læse mere og tilmelde dig her.

2 Kommentarer
Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

Vi har oplevet fejl efter opdateringen. Jeg har også skrevet det i forum, men blev i tvivl om jeg egentlig skulle have skrevet dem her.

 

Vi oplever at,

Vi kan ikke oprette nye medarbejdere fordi den fejler på CPR-nummer. Vi har prøvet med tre forskellige (herunder min kollegas eget) men ingen af dem virker, og vi kan derfor ikke gemme den nye medarbejder. HASTER

 

Når man søger på medarbejdere med Æ, Ø eller Å i deres navn står der flere mærkelige tegn i det navn der kommer op i søgeområdet

 

Vi kan ikke komme på HRM Analytics

 

Det med at kunne søge fra Dahsboard og trykke enter, virker ikke hver gang, når man bruger Internet Explorer - det virker dog i Chrome.

 

Vil I se på dette - specielt det med at vi ikke kan oprette nye medarbejdere.

 

På forhånd tak.

Mvh. Sara

 

 

 

af Thor Lundehoj

Hej  @Sara Frederiksen,

 

Det er så fint, at skrive det i forum, men vi er også glade for at du skriver dem her, så andre brugere kan blive opmærksomme på problemet.

 

Vi er klar over, at der efter opdateringen er sket nogle komplikationer, og vi arbejder på højtryk for at få løst problemet. 

 

Følg med i vores nyheder - Her vil vi skrive opdateringer på problemerne 🙂 

 

Mange tak for at du tog dig tid til, at skrive en udførlig beskrivelse af problemet, Sara. Det har hjulpet os endnu mere 🙂

 

Du ønskes en rigtig god weekend, når du når dertil 🙂 

 

mvh

Thor